libher Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har trøbel med bildet ifra PC (fujitsu simemens) til LG-PQ3500 jeg må bruke 10 meter kabel(HDMI)Har også kjøpt signalforsterker og ATI DIGABYTE 4350 min monitor Accer har DVI og fungerer helt fint men LG TV er veldig dårlg det virker som kotet ikke reagerer når jeg prøver og justere TV bildet. nå sier folk jeg spør at det er masinen min som er får svak(ps har kun bilde på TV når jeg kobler ifra pc monitor er det noen som har gode råd. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Når du velger ekstern skjerm (ved f.eks. hurtigtast Fn+F4), blir bilde sort både på maskinen og tv'en? Har du prøvd HDMI-kabelen mellom andre komponenter for å finne ut at den faktisk fungerer? Lenke til kommentar
libher Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Når du velger ekstern skjerm (ved f.eks. hurtigtast Fn+F4), blir bilde sort både på maskinen og tv'en? Har du prøvd HDMI-kabelen mellom andre komponenter for å finne ut at den faktisk fungerer? Ja jeg har prøvd den på en Benq prsjektor og der var det helt bra ifølge eieren . som jeg sa jeg har bildet.men veldig dårlg. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå