Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne steroider?

mrdem

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kanskje ta blodprøve for bruk av steroider, så lurer jeg på om det går ann å få ut steroidene fra kroppen? har hørrt at penselin virker men det trenger jeg resept på. så jeg lurer på om dere har noen forslag eller vet noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette produktet lover ihvertfall å gi deg ren blodprøve etter 5 dager:

http://www.buysteroi...eanse-p-41.html

You CAN beat a drug test with our product. We do not PROMOTE the use of our product to beat steroid drug testing. What you do with it is your own choice. STEROID CLEANSE is for REAL! DynamicSportsNutrition, Inc. would like to introduce you to our NEW ground breaking product called Steroid Cleanse! Steroid Cleanse has the ability to completely remove most unwanted anabolic steroids from your body in just 5 DAYS!!! This product is NOT a masking agent designed to help you beat steroid drug testing by covering up certain drugs! You can actually use our product after using just about any anabolic steroid and pass a steroid drug test! (Please do NOT use this product to purposely beat mandatory or random steroid drug tests for sports or work) You will be amazed that in only 5 days, your body will be totally rid of just about every single anabolic steroid, both pills and injectables. Anabolic steroids are very toxic drugs and when used or abused can cause some very serious side effects. Our Steroid Cleanse Product will help you to flush out just about any trace of these drugs and will help you to become free of these harmful chemicals. We offer a 100% money back guarantee on our Steroid Cleanse! If you have used steroids, they can stay in your system for up to 18 months or longer! With our Steroid Cleanse, you can help your body become healthier and possibly prevent some very harmful side effects. Furthermore, our Steroid Cleanse can help return your body back to a normal state after an extended period of use! Do your body a favor and detoxify with Steroid Cleanse!
Endret av CannaBanna
Lenke til kommentar

Det spørs hvilket type steroider du har brukt. Noen kan ta noen dager å forsvinne fra kroppen, mens andre kan ta flere år.

Legen er den enaste som kan hjelpe deg, så du må nok snakke med han/hun. Taushetsplikt har de uansett, dessuten er det SVÆRT positivt at legen din er klar over at du holder på å bruke steroider.

Jeg har aldri hørt at Penicillin skal hjelpe, hvor har du hørt det fra?

I USA selger de et produkt som heter Steroid Cleanse som fjerner en god del steroider fra kroppen på 5 dager.

Lenke til kommentar

Det er etter hva jeg vet ikke ulovlig å bruke stereoider i norge. Kan heller ikke se at det skal være ulovlig å diskutere hvordan fjerne det fra kroppen.

Om man har noe å si til dette, si det til meg på PM. Utover dette er tråden til for å hjelpe trådstarter.

Hvilken del av PM var det folk ikke skjønte?? 1 innlegg + kommentarer slettet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...