Ohny Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lurte på om det finnes gps klokke som klarer å legge ut resultatet på google maps eller noe sånt. Da tenker jeg ikke på klokke og receiver. Har per i dag htc hero og my tracks, men det er ikke alltid greit å ha telefon i buksa/jakka når man er ute og løper/sykler Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kunne du ikke kjøpt deg en sånn greie til å feste mobilen rundt armen, hvis problemet er at det kipt å ha mobilen i buksa? Ifølge denne artikkelen passer denne iPhone-arm-festeren(?) til HTC Hero. Den går an å kjøpe fra Amazon. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Jaha det er jo en mulighet, men også er det ikke alltid jeg tar med mobilen når jeg skal trene lissom Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Garmin har sykkel-computere som gjør dette. Selv bruker jeg Garmin Edge 500. Denne viser hastighet, kadens, hjertefrekvens osv, i tillegg til at den tracker hvor du kjører med GPS. Når du syncer den med PCen kan du se ruten din på et kart i tillegg til mange forskjellige grafer som går på stigningsgrad, hastighet osv. Garmin har også en computer med fargeskjerm og kart. Garmin Edge 705. Begge disse er også kompatible med wattmåler. Garmin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå