vingebil Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Lurar på å kjøpe meg ny pc. Lurar på om denne her er noko å bruke pengar på http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 Klarer denne å kjøre GTA Iv fint ? Nokon komponenter dere ville bytt ut ? Takker for svara Lenke til kommentar
iDontSmokePot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg syntes den så bra ut, men så vet jeg nesten ingenting om datamaskiner XD Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 ja,den ser jo bra ut ;D men denne då http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574463 dette er ein bærbar. Klarer denne GTA IV fint? trenger ikkje ha grafikken på det beste, men tenker og på varme Lenke til kommentar
iDontSmokePot Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg hadde nok heller gått får den stasjonere, men hvis du liker å game LAN og spille andre steder en hjemme, så hadde kansje den bærbare vært noe for deg. Men som sagt den stasjonere er bedre XD Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvis jeg var deg så ville jeg heller gått for selvbygg. Man får mye mere for pengene og man har så mange valgmuligheter, mange flere enn det komplett kan tilby. Selv om du kanskje ikke har gjort det før så er det et dårlig argument for ikke å gjøre det. Kunne det ikke selv jeg heller for 4-5 måneder siden, men det er veldig enkelt, og etter det har jeg bygd flere. Du bør kanskje lese noen guider, og så er du "good to go" Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Ja, er nok best å bygge den sjølv, heilt klart fleire muligheiter Men trur eg går for Bærbar, men er ATI HD 5730 godt nok for GTA IV? medium grafikk ? Takker Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 ja, det/den vil nok ta det på medium:) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 ja, det/den vil nok ta det på medium:) Okei Takker ja, det/den vil nok ta det på medium:) Okei Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Vill gått for selvbygd, selvom du aldri har bygget før - få hjelp av forumet. Stasjonæren fungerer nokk, men vet jo ikke hva du må ha for Gta IV heller da x<. Laptop funker vell fett det og, spørs hva du liker:) Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selvbygd er klart best, du har da mulighet til å bestemme hver eneste del selv. Når du ser på den ferdigbygde pcen ville jeg heller gått for Intel prosessor i steden for AMD. Hvis du skal spille mest og skjelden flytte på deg ville jeg gått for en stasjonær! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, sant det! men liker og vera litt mobil, så trur det passer meg best Bærbar, Har forseten bestilt meg ein Asus x77Ja :=) Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 MSI GX740 065NE er laptopen du kjøper om du trenger en gamingmaskin til under 10k. Er 17" for stort, har den også en noe rimeligere lillebror som også knuser de nevnte laptopene i tråden. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 MSI GX740 065NE er laptopen du kjøper om du trenger en gamingmaskin til under 10k. Er 17" for stort, har den også en noe rimeligere lillebror som også knuser de nevnte laptopene i tråden. Ja,der hadde ikkje vå dum! men trur ikkje Asusen var eit dårlig valg Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ja, det/den vil nok ta det på medium:) Okei Takker ja, det/den vil nok ta det på medium:) Okei Bare hyggelig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå