MeSs Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har fått meg ps2 nå og noen av import spillene er svart-hvit?? Hva gjør jeg for å få farger, har bare en scart inngang på tv'en... Og skal jeg velge dvd + eller dvd -?? hva er forskjellen? MeSs Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg hadde samme problemet med importerte dvd filmer, de jeg kjøpte dvd spilleren hos sa at det var tvn min som var for gammel, manglet vel en del teknologi tenker jeg, kanskje det er tvn din som står bak problemet ditt også Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har fått meg ps2 nå og noen av import spillene er svart-hvit?? Det er vel ikke et PAL/NTSC - problem, da? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har fått meg ps2 nå og noen av import spillene er svart-hvit??Hva gjør jeg for å få farger, har bare en scart inngang på tv'en... Og skal jeg velge dvd + eller dvd -?? hva er forskjellen? MeSs Er det SCART eller RGB kabel du har? Hvis du har SCART så gå og kjøp deg en RGB kabel. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er PAL/NTSC problem dette. Hadde manuell switch på min gammle DVD spiller, stod den på PAL og jeg kjørte inn en NTSC film ble the S/H Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Er det SCART eller RGB kabel du har? Hvis du har SCART så gå og kjøp deg en RGB kabel. Har original ps2 kabel... Men åssen brenner man ps2 dvder? ?? MeSs Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Og er det vanlig at ps2 henger seg??? brukte et brent import spill og den har hengt seg to ganger... MeSs Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Og er det vanlig at ps2 henger seg??? brukte et brent import spill og den har hengt seg to ganger...MeSs Til pass for deg! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er også ofte at du kan stille om på selve TVn om hvordan den skal forstå signalet du sender den. Se litt i innstillinger for TV-apparatet, hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er det SCART eller RGB kabel du har? Hvis du har SCART så gå og kjøp deg en RGB kabel. Har original ps2 kabel... Men åssen brenner man ps2 dvder? ?? MeSs Som sagt: Skaff deg en RGB-kabel. Akkurat nå hadde jeg veldig lyst til å komme med en frekkhet angående deg og din PS2-brennegreie, men jeg gidder ikke sløse bort mer tid på sånne som deg. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 sorry, kansje feil sted å spørre... MeSs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå