sissluss Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 det kan ikke være SM vertfall *snusf* Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan fortelle det om ca. 30 min. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan bekrefte at Stine Marie går ut i morgen. Og Petter kommer inn igjen. 1 Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Takk Raste I appreciate it 2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan bekrefte at Stine Marie går ut i morgen. Og Petter kommer inn igjen. Såpass! Tror nok at Jon står svakest da gitt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hahah, faen. Stine Marie og Victoria blir bestevenner i morgen og loker sammen. Haha, epic scener Lenke til kommentar
Porto Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 At petter kommer inn er jo helt konge! 1 Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :'( SM... Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 R.I.P SM<3 Kommer til å savne deg Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 godt å høre at stine marie ryker ut. Bra at Petter kommer inn igjen, lurer på hva Victoria kommer til å si når han kommer... 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vic gjør bare det hun har lyst til, ingen kan true henne. Hun var jo nesten på dealern med Carl igår, så hun kommer nok til å kjøre over vennene sine som vanlig og fortsette med krokodilletårene. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 håper at petter får vite av karoline at vic er en fitte å at han lager et VILLT opstyr Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) håper at petter får vite av karoline at vic er en fitte å at han lager et VILLT opstyr Petter får vite at Victoria var den som pushet på for å få Patrick til å sende Petter ut. Dette bryr han seg ikke om og forblir "venn" med Victoria. Neste uke ryker minst 1 gutt ut en av de første kveldene. På Onsdag eller Torsdag ryker det ut en jente. Denne blir sendt hjem av en gutt som har fått "tittel" av jentene. Uten at jentene visste at denne tittelen skulle brukes til å sende hjem en jente. I tillegg til dette kommer jo parsermonien. Petter skal splitte et par, gutten som blir splittet skal i "duell" med en annen gutt. En av disse skal vist nok være Jon. Av disse to guttene skal en hjem. Gutta må sammen bestemme seg for en av hverandre som må hjem. Ingen har lyst til å sende seg selv hjem, så Triana må nesten gripe inn da tiden holder på å løpe fra de. Klarer de ikke å bestemme seg vil det bety at begge blir sendt hjem virker det som. Ellers er "temaet" neste uke: Hva er vennskap og hva er spill? Flere blir veldig trukket mellom disse to og vet ikke hvor de skal lande. Hva gjør de når valget er å sende hjem en venn og gå videre selv. Torsdag om 2 uker er det finale i Paradise Hotel. Så de fleste deltagaerne bruker de kommende 6 programmene til å posisjonere seg før finalen. Samtidig vil deltagere falle fra som fluer. ¤ DET KOMMER IKKE INN NYE DELTAGERE! Disse er 100% med i finalen: Victoria, Torbjørn og Caroline. får jeg vite mer, så poster jeg her! Alt dette kommer fra samme kilden som jeg har pratet med før og postet her. Endret 6. mai 2010 av YNWA32 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Herregud jeg elsker å spoile, OMFG! Endret 6. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke flere gamle gjester som sjekker inn igjen heller da? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke flere gamle gjester som sjekker inn igjen heller da? Vet ikke dette 100%, men utifra det jeg har hørt så er det nå ikke flere som "sjekker-inn". Derimot vil folk falle som fluer fremover de neste 6 hotelldagene frem mot finalen som er om 2 uker. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kjenner ei jente som går på skole / jobber samme plass som Mari. Hun har sagt at Emil og Tine vinner ph. Noen som har hørt noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå