YNWA32 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ey drit i å skriv hva som skjer!! ødelegger jo alt! fu Denne diskusjonen tapte du så det sang Jølsrud! btw: Hva mener du med "fu" ? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 jo.. jeg slipper å gå gjennom helgen uten svar på hva som skjer f.eks... jeg er en person som liker å vite hva som skjer i livet osv.. så jeg finner ro med å lese det. å gleder meg til episoden.. å til da har jeg glemt hva jeg leste. så blir like forskrekka uanz Dette innlegget burde blitt kåret til forumets morsomste innlegg. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen viasat on demand kunder som har noe og røpe om i morgen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Så episoden nå og den var mildt sagt sjokkerende!!!! Er et helt par som blir sendt hjem :O Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Eeh, hvem da? Jeg har skumsett episoden nå og jeg ser ikke noen som har dratt hjem. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ingen som må hjem i dag? Hva skjer da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan kan folk vite det når morgendagens episode ikke har blitt lagt ut? Det står mellom Jeanette og SM, det er alt jeg vet. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 for det er jo tydeligvis insidere som skriver rundt på spoilertråder.. så jeg visste ikke om noen visste det lixm Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg må vite om stine marie går ut i morgen! Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som skal se morgendagens episode? Eller noen som vet hvem som ryker imorgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 for det er jo tydeligvis insidere som skriver rundt på spoilertråder.. Episoden blir lagt ut for salg 24 timer før den vises på Viasat on Demand. Tviler på at folka som skriver her er noen form for insidere. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 var en som snakka om det tidligere.. å ref. til en tråd fra vg eller nos.. bare bla litt tilbake.. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hvem ryker i morgen? jeanett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå