Vandreren_ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er du sikker? For jeg har lest det mange steder på nettet. Det virker som om dette er den offisielle avsløringen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er glad jeg ikke bryr meg, men tenk på de som faktisk syns det er spennende? Og ikke vil at du skulle avsløre det? Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er glad jeg ikke bryr meg, men tenk på de som faktisk syns det er spennende? Og ikke vil at du skulle avsløre det? Selvfølgelig er ikke dette sant, TS er bare ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Alle deltakerene har sjekket inn etter onsdagens episode da? Da håper jeg det blir noen comebacks neste uke! Bare Thorbjørn og Victoria er for dårlig. Teit av TV3 å ikke sende inn Daniel igjen hvertfall, (går rykter om at han ikke kommer tilbake, siden noen mener han kom hjem før alle de andre) deltager som lagde mye liv og som ble sendt ut på en høyst urettferdig måte! Synes også Helfner, Karoline og Pernille kunne fått nye sjanser. Endret 3. mai 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Morgendagen episode skumsett. Niklas forlater hotellet i morgen. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Morgendagen episode skumsett. Niklas forlater hotellet i morgen. le fu. Regner med at det er for å gjøre det vanskelig for SM. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Morgendagen episode skumsett. Niklas forlater hotellet i morgen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Morgendagen episode skumsett. Niklas forlater hotellet i morgen. le fu. Regner med at det er for å gjøre det vanskelig for SM. Nei, planen til Vic og Torbjørn går i dass for å si det sånn. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Tirsdagens episode: Cliffnotes: = blir duell mellom Caro & Niklas, sistnevnte må dra hjem = Nye dama virker mer og mer som en sex-addict. Har heller ikke noen "sperrer" for hva man spør vilt fremmede om. Her snakker vi fittefis og fingrefrekvens. Samt om gutta liker å bli slikket i rumpa. Lykke til med arbeidslivet etter juss studiene der altså... = Victoria er sykt falsk og "griner" på kommando foran Niklas. = Ny gutt (26 år) sjekker inn til Onsdag, vi får se han. = Virker som Torsdagens parsermoni står mellom SM & Nye jenta for å få nye guttens gunst. = Pandoras eske (Ons) ligger an til å bli "drama" rundt Victoria. = uvisst enda om noen får fredning til Torsdag. Virker nesten som at ingen får det. Epsiode in more details: Victoria og Torbjørn får en lapp fra kista. Der står det at den gamle kapteinen og hennes styrmann (Caro & Niklas) skal i en duell der en må forlate hotellet. V & T kan påvirke litt her. De skal skrive navnet på "den de vil at skal ryke ut av duellen" De må skrive Niklas eller Caroline. Duellen går utpå at det blir stilt et timeglass som tar 3-5 minutter å renne ut. N & Caro får beskjed om "reglene". ¤ Renner glasset ut så åpner Triana boksen og navnet på lappen ryker ut. ¤ Åpner en av deltagerne boksen før tiden og sitt eget navn står der så blir den personen reddet. ¤ Åpner en av deltagerne boksen og "motstanderens" navn står der så må personen som åpnet boksen reise hjem. Enden på visa her blir at V&T skriver Niklas på lappen. De regner med at en av deltagerne (ihvertfall Caro) åpner kista. Åpner en av de kista ryker Caro uansett ut. Hvis ikke så ryker Niklas ut. Det ender med at ingen åpner kista og Torbjørn blir skuffa fordi han nå har "sendt hjem" Niklas. Alle er forbanna på Victoria som også kommer med nye krokodilletårer. PS! ser ut som teorien om at Caroline & Torbjørn vinner kan holde stikk. Niklas er ikke spesielt sur på V&T. Ellers bruker en del av episoden på at Victoria misforsto noe som Torbjørn sa. Victoria spurte han; "Knulla du hun nye dama inatt?" "Neida, bare fingra ho litt". <--- OBV "gutte" fleip. Victoria går rundt hele dagen og tror Torbjørn har fingra hu nye dama. Hun sier dette til Tine og konfronterer Tobbe med det. Blir seff ikke noe drama fordi han bare kødda. Men dårlig av TV3 og bruke så lang tid på noe så "waste of time". Ellers blir jeg litt sur på at ingen kan konfrontere Victoria med hva de synes om henne. Caroline hadde sjansen og bare hintet frem hva hun mente. Alle de andre jentene snakket mye om hvor falsk og kynisk Victoria er. Savner at noen setter henne til "veggs" og ramser opp alle hun har stabbet i ryggen. Først Daniel, Karoline, Petter også Stian. Samtidig som hun er så "venn" med samme person og kjører på med krokodilletårer etterpå. Skjønner virkelig ikke hvordan hun har tenkt å vinne, har hun sett på PH før? Dette avgjøres med å bli stemt frem av alle som har vært gjester. Lykke til i en eventuell finale der altså. Stine Marie og Helfner har bedre sjanser å vinne en avstemning mot Victoria. Men er jo "par" de skal stemme på, så kanskje hun kan skli inn på et bananskall og vinne alikevel. Episoden var ganske midt på treet, lite Carl sprell. Mye drama rundt NADA greia med "fingringa". Karakter: 5.5/10. Good Night. Endret 3. mai 2010 av YNWA32 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ey drit i å skriv hva som skjer!! ødelegger jo alt! fu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ey drit i å skriv hva som skjer!! ødelegger jo alt! fu Dette er en spoilertråd, da er det lov å skrive hva som skjer! Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Overdox vet ikke hva det betyr, hold deg vekke fra denne tråden Keep coming om hva som skjer fremigjennom Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Dårlig gjort for de som ikke har sett episoden! Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hah... di som ikke har sett episoden holder seg heller borte da. er jo valgfritt om di vil ødelegge din seer oplevelse eller ikke Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kommer ingenting godt ut av denne tråden! Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 jo.. jeg slipper å gå gjennom helgen uten svar på hva som skjer f.eks... jeg er en person som liker å vite hva som skjer i livet osv.. så jeg finner ro med å lese det. å gleder meg til episoden.. å til da har jeg glemt hva jeg leste. så blir like forskrekka uanz 1 Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Overdox, er en annen PH tråd der du kan snakke slikt, denne tråden er for og røpe ting... Derfor det står advarsel i tittelen på emnet.. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, hu nye var bra spess kjerring Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 ja huff, liker henne ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå