Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 *WARN: SPOILERTRÅD*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:ohmy: nei, uff, selv om jeg blir sjokkert over å høre at Stian ryker ut, så overrasker det meg samtidig ikke. Victoria spiller et sykt spill. Det jeg ikke forstår, er om hun har glemt fra fjorårets sesong, at det er de gamle deltagerne som til slutt bestemmer hvem som vinner, ved å avgi stemmer.

Hun kommer aldri til å få en eneste stemme fra de andre deltagerne. Hun er en lettere forvirret person.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er en spoiler, men det er nå meget sannsynlig at Victoria lider av det uheldige syndromet antisosial personlighetsforstyrrelse, og er dermed kun verdt noe i Guds øyne ;) Synd at TV3 velger å sende inn igjen slikt folk. Hun burde vært låst ned i en kjeller og fått smeltet nøkkelen.

Jeg sier ikke dette på kødd.

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Daniel kommer inn igjen, om det ikke er sagt allerede.

Kanskje lese før du skriver noe?

Det Carl skriver er at det finnes to alternativer om hvordan de kjenner hverandre. Så litt dumt å skrive i løse luften uten at du vet det.

Beklager - dysleksien til Carl lurte meg.

Ja, kan godt skjønne det. Lett å mistforstå i det innlegget, men også samtidig forferdelig å få høye forhåpninger at Daniel også kommer inn igjen :p

Lenke til kommentar

Daniel kommer inn igjen, om det ikke er sagt allerede.

Kanskje lese før du skriver noe?

Det Carl skriver er at det finnes to alternativer om hvordan de kjenner hverandre. Så litt dumt å skrive i løse luften uten at du vet det.

Beklager - dysleksien til Carl lurte meg.

Ja, kan godt skjønne det. Lett å mistforstå i det innlegget, men også samtidig forferdelig å få høye forhåpninger at Daniel også kommer inn igjen :p

Tror ikke han sjekker inn igjen, hvis dere titter i kommentarfeltet til den bloggen det ble snakket om, står det at han ble observert på bloggen til Linni Meister eller noe i februar, mens de andre kom hjem i mars ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...