Torstein Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Faen dette ville jeg ikke vite egentlig.. Jaja.. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Faen dette ville jeg ikke vite egentlig.. Jaja.. Then why on gods green earth to you enter? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Fordi jeg er svak.. Å herregud hva har jeg gjort?? Endret 24. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Faen da, alle sa at Barth skulle komme tilbake i dag. For noe piss. Morgendagens episode er ute. Noen som skal kjøpe den? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Faen da, alle sa at Barth skulle komme tilbake i dag. For noe piss. Morgendagens episode er ute. Noen som skal kjøpe den? Er det ikke på onsdag han liksom skal komme inn? Endret 26. april 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Ser sånn ut på promoene, men det var episode 25 som ble lagt ut ved en feil i forrige uke. Da begynte alle som hadde sett den å si at han skulle komme inn på mandag og sånt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Faen da, alle sa at Barth skulle komme tilbake i dag. For noe piss. Morgendagens episode er ute. Noen som skal kjøpe den? Ikke alle nei. YNWA32 sa onsdagen Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Ser sånn ut på promoene, men det var episode 25 som ble lagt ut ved en feil i forrige uke. Da begynte alle som hadde sett den å si at han skulle komme inn på mandag og sånt. Promos for Paradise Hotel uke 17: Mandag: Jentene får mulighet til å reise ut av hotellet for en avslappende utflukt. Der møter de en ny gutt som skal sjekke inn på hotellet. Han får beskjed om å velge seg en jente å ta med på stevnemøte, og valget han foretar er godt fundert. Like fullt får det konsekvenser for noen av de andre deltakerne. På kvelden er det fest i loungen, og der får hotellets nye gjest fort erfare at stemningen på Paradise Hotel er meget god. Tirsdag: Om natten dukker det opp en utfordring til to av deltakerne; de får muligheten til å rokkere på de andre parene. Men dette må gjøres i hemmelighet, og når Triana slipper bomben for deltakerne blir det fort usikker stemning. På kvelden er det meksikansk aften, og deltakerne skal konkurrere om hvem som er best til å slå piñata. Nå er kortene stokket på Paradise Hotel, og resten av uka frem mot parseremonien blir en utfordrende tid for hotellgjestene. Onsdag: En av jentene får ta med seg partneren sin på stevnemøte, hvor de får en grundig innføring i hvordan Tequila lages. Det blir en hyggelig dag ute av hotellet for de to, og det blir også tid til prøvesmaking av det mexicanske brennevinet. Mens de to er borte, skjer det ting på hotellet. En gammel kjenning svinger innom, og det setter følelsene i sving for de andre gjestene. Dette gjensynet vil få konsekvenser for én eller flere av spillerne, og det bærer de taktiske spørsmålene under Pandoras eske preg av. Torsdag: Før lunsj er gjestene i lekent humør, men det går over når det nærmer seg kveld. Det er nemlig to gutter for mye på Paradise Hotel, og parseremonien skal rette opp i dette. Ingen vet hvem som må reise, så det jobbes hektisk i alle leire for å få siste ord under den dramatiske seremonien. Den blir en tøff affære for to av jentene, som må foreta svært vanskelige valg. Håper dette stemmer Endret 26. april 2010 av stiff-leet Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Usikre kilder sier at: -Torbjørn kommer inn på hotellet onsdag og Stian må forlate hotellet. -Torbjørn og Caroline vinner PH 2010. Endret 26. april 2010 av Prologue Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I morgen! Jon valgte Caroline De fikk hemmelige brev om at de skulle stokke om på alle parrene sånn som de ville. De nye parrene ble: Emil & Tine Carl & Thea Stian (solo) Patrick & Viktoria Stine-Marie & Niclas (ingen endring) Jon & Caroline (ingen endring) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har tenkt å kjøpe morgendagens episode? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja, har sett den. Torbjørn kommer inn som ventet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) En verre kjerring enn Victoria i PH kan umulig finnes, hun er jo falsk bitch som manipulerer alle. Utrolig idiotiske sitater hun kom med når Torbjørn kom inn... Vic: "Nå kan Stian bare si bye bye". Vic: "Nå skal jeg pule". Endret 27. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hun hadde jo følelser for han før han dro, tror ikke hun har hatt det med Stian. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hun hadde jo følelser for han før han dro, tror ikke hun har hatt det med Stian. Uansett greit falskt ovenfor Stian som valgte hun over Karoline. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er Stians eget valg, han sa at han skulle redde Victoria uansett og det gjorde han men hun har ikke sagt at hun skal redde Stian uansett hva. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Så episoden i går så jeg vet det jeg også. Ikke en god nyhet for oss Daniel fans Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Hva skjer i morgen? Fredning? Noen blir sendt hjem før seremonien? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hva skjer i morgen? Fredning? Noen blir sendt hjem før seremonien? Jeg kan muligens svare på det litt seinere, evt. om et par timer Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Carl og Tine vinner PH 2010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå