huggy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Niklas og Thea vinner og Niklas slipper kula... Ikke helt sikker, men har hørt det fra noen lunde sikre hold. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Niklas og Thea vinner og Niklas slipper kula... Ikke helt sikker, men har hørt det fra noen lunde sikre hold. Det du sier om Niklas er i alle fall riktig Det om Thea, eller noe andre har jeg ikke hørt noe om. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har sett finalen? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kan de legge ut finalen? Lenke til kommentar
smagn4 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Finalen blir ikke lagt ut Blir ikke finalen lagt ut i det hele tatt? Hvordan får en sett den dersom en går glipp av tv-sendingen da? Lenke til kommentar
cnordhus Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Finalen blir ikke lagt ut Blir ikke finalen lagt ut i det hele tatt? Hvordan får en sett den dersom en går glipp av tv-sendingen da? Den blir lagt ut i etterkant.. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det er faktisk Niklas som vinner. Han er naboen min, eller i alle fall nesten. Han bor to hus nedenfor meg, men vi snakkes ofte. Moren min og moren hans er bestevenniner. Pleide å passe han når han var liten, hehe. (han har ikke forandret seg mye ) Jeg synes det er morsomt at han er med siden jeg kjenner han så godt, men mora hans hater det, hehe. Du viste aldri att niklas vant, fordi det gjorde han ikke.. shitbag som dikter! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Haha, er dette en spoilertråd, dere hadde da veldig feil Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 lol.. alle sa jo emil å tine? rettelse nesten alle.. ca 90% men jeg synst d var kjempe fortjent Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ingen rykter som sa Carl da. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Petter Pilgaard kommer inn igjen i siste episode og vinner hele shiten. Men han må dele premien med Christer Falck. De MÅ sette pengene inn på BSU. Men siden Christer er for gammel, går pengene til neste sesong: Paradise Cartel, der deltakerne må jobbe 25 timer i døgnet i Colombia for å fremstille kokain. TV3 kjører avanserte tvister i år. Fy flate, noe av det beste jeg noen gang har lest! Du har fantasi, du gutt Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) var et par som sa d og.. men alt for få til at d var troverdig.. Endret 20. mai 2010 av sissluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå