Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 *WARN: SPOILERTRÅD*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan var reaksjonen til Caroline etter dette? Slik som Caroline oppfattet Niklas på speeddaten, så lovet han hun gull og grønne skoger og seier i Paradise Hotel. Kan tenke meg hun ble veldig forbanna og lei seg, hvertfall etter hun trodde hun skulle vinne?

Lenke til kommentar

Det er faktisk Niklas som vinner. Han er naboen min, eller i alle fall nesten. Han bor to hus nedenfor meg, men vi snakkes ofte. Moren min og moren hans er bestevenniner.

Pleide å passe han når han var liten, hehe. (han har ikke forandret seg mye :p )

Jeg synes det er morsomt at han er med siden jeg kjenner han så godt, men mora hans hater det, hehe.

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar

Hørte det jeg også. Tror det var fra svigersønnen til dattera til kona til Tine...

Når ble Tine en lesbisk bestemor :ohmy:

Petter Pilgaard kommer inn igjen i siste episode og vinner hele shiten. Men han må dele premien med Christer Falck. De MÅ sette pengene inn på BSU. Men siden Christer er for gammel, går pengene til neste sesong: Paradise Cartel, der deltakerne må jobbe 25 timer i døgnet i Colombia for å fremstille kokain. TV3 kjører avanserte tvister i år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...