Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 *WARN: SPOILERTRÅD*

Anbefalte innlegg

Han får jo beskjed om at han kan kaste partneren for å få sikker plass. Og siden Cathrine er der inne, og hun lover han at de kan stå trygt sammen (hun vil jo vinne og ser på det som eneste sjanse) så kaster Emil Thea og vinner hele skitten med Cathrine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han får jo beskjed om at han kan kaste partneren for å få sikker plass. Og siden Cathrine er der inne, og hun lover han at de kan stå trygt sammen (hun vil jo vinne og ser på det som eneste sjanse) så kaster Emil Thea og vinner hele skitten med Cathrine...

Tviler sterkt på at det skjer. Emil/Thea er kjærester nå, tviler på at de hadde vært det dersom Thea hadde blitt backstabba av Emil.

Lenke til kommentar

Da ryker Thea ut på mandag. Emil sier at Tine står trygt bak han. Cathrine kommer inn tirsdag. Jentene sender ut Carl onsdag. Emil og Tine blir par. Emil sier: "Vi er fra slummen, blabla, holder alltid sammen, blabla". Emil går og snakker med Cathrine og de lover hverandre å stå trygt hos hverandre. Emil backstabber Tine for å stå trygt i finalen. Cathrine kom inn sist og får automatisk plass i finalen. Emil og Cathrine vinner finalen over Torbjørn og Victoria elns. Ikke overraskende om Emil og Cathrine får flere stemmer enn Torbjørn og Victoria, men det kan bli jevnt.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

eller at deltagerene må betale for oppholdet og alt :thumbup:

Men, bra at det har litt andre twister med i bildet igjen. I fjor på danmark, så var det jo sånn at det var 2 par igjen, så MÅTTe en av det bytte partner. Da var det og jury, håper noe sånt skjer. Vil gjerne visst hvem så ville ha byttet partner når det er 2 finale par igjen.

Lenke til kommentar

Kan bare si at det ikke skulle være noe frekt innlegg til deg Pound, men ville bare påpeke det at du hadde feil og jeg muligens var litt irrtert på det tidspunktet. :p

Ja, det er godt mulig at det er en ny vri. For det med forgiftningen som skjer på mandag er tatt fra Danmark fra 2008 sesongen, så jeg har stor tro på at vi får en vri elns den nest siste episoden eller i finalen muligens.

Lenke til kommentar

Håper vi får se følgende avsluttning:

Med 4 stykker igjen må alle i juryen stemme, men før de gjør dette må guttene bytte plass. Så stemmes det på vinnerpar.

Når vinnerne er kåret må de gå tilbake til sine orginale partnere.

Nå får jenta og gutten som vant bestemme om de skal dele premien sin med sin orginale partner som førte dem til finalen.

Dette er den orginale avslutningen og den som er best i mine øyne. Vil digge å se Victoria vinne og ikke dele premien med f.eks Torbjørn.

Håper dessuten vi får inn en ny kanidat til uka, en av de tidligere deltagerne som kommer inn igjen. Men vinner denne kanidaten tror jeg programmet taper seg mtp at Tv3 vil miste troverdighet med konseptet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer det Paradise i dag eller kommer den i morgen? Har ikke sett neste episode blitt lagt ut enda.

Edit: For mangen år siden så såg jeg paradise med amrikanske deltagere. Når jyren kom inn igjen, så hadde det sett mange episoder og interjuv med enkelte folkene, så det fekk se hva det mente om andre så var der inne ol. Det hadde vært digg.

Endret av pound99
Lenke til kommentar

Kommer det Paradise i dag eller kommer den i morgen? Har ikke sett neste episode blitt lagt ut enda.

Finalen er på Torsdag, det er 4 episoder igjen. Blir PH sendt fra idag eller imorgen? :hmm: noen som vet?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...