Gå til innhold

Media player til Htc Desire?

Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse om en god media spiller til desire?

Som også spiller av de media filene jeg har lagret på minnekortet mitt?

Har en filmsnutt som er lagret i .avi format og det får jeg ikke spilt av.

Eller er det slik at videofiler må legges i en spesiell mappe på minnekortet?

Har kopiert de inn i video mappen som ligger der fra før.

Og en flsh player, finnes det til android?noen nettsider som ikke spiller av video har jeg merket.

Alle tips og anbefalinger tas imot med takk!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som kan tipse om en god media spiller til desire?

Som også spiller av de media filene jeg har lagret på minnekortet mitt?

Har en filmsnutt som er lagret i .avi format og det får jeg ikke spilt av.

Eller er det slik at videofiler må legges i en spesiell mappe på minnekortet?

Har kopiert de inn i video mappen som ligger der fra før.

Jeg bruker Meridian. Den lar deg velge hvilke mapper den skal lete etter filer i. Den spiller av både musikk og video. Synes den funker bra.

AVI.-filer går nok ikke. Det er riktignok en spiller som heter Yxflash som kan spille AVI.filer men etter hva jeg har hørt/lest er den ikke helt feilfri. Man har mulighet til å teste en lite-versjon fra marked som spiller av 3 min tror jeg. Fullversjonen koster penger og derfor ikke så veldig tilgjengelig i Norge ennå desverre.

Lenke til kommentar

Fullversjonen av yxflash er tilgjengelig i Norge. Den kjøpes fra din mobiltelefon etter at du har installert gratisversjonen som du finner på Android Marked.

Nå prøver jeg trial-versjonen av Yxflash. Den hakker litt. Vil det bedre seg i fullversjonen?...eller får man bare mulighet til å spille filene helt ut?

Lenke til kommentar

jeg bruker Format Factory for å konvertere filmene før jeg legger de på minnekortet. Enkelt og greit program, som er rimelig raskt til å konvertere.

Bruker "Gjør om til mobil," (MPEG4 320x240) da får du grei lyd og bra synkronisering mellom lyd og bilde.

Har HTC Hero

Lenke til kommentar

jeg bruker Format Factory for å konvertere filmene før jeg legger de på minnekortet. Enkelt og greit program, som er rimelig raskt til å konvertere.

Bruker "Gjør om til mobil," (MPEG4 320x240) da får du grei lyd og bra synkronisering mellom lyd og bilde.

Har HTC Hero

Jeg bruker også Format Factory. Har Desire og bruker "Gjør om til mobil" > "HTC Dopod 800x480" med godt reslutat.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...