Gå til innhold

Utbruddsrelaterte motiver her i norge?

Anbefalte innlegg

Med så mye "lokal" vulkanaktivitet som det er nå om dagen så lurer jeg på om det kan være med på å skape noen intressange motiver.

Mener å ha fått med meg at aske høyt der oppe kan være med på å lage fantastiske røde solopp- og nedganger.

Kan man faktisk se askeskyer noen steder i Norge?

Jeg har luktet vulkanaktiviteten her i Sandefjord et par ganger, men litt vanskelig å ta bilde av en lukt.

Er det andre vulkanrelaterte fenomener som kan være intressange å speide etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+1 :D

Til topic.

Mener du her i Norge eller på Island ?

I Norge er det heller lite aktivitet for tiden,spesielt på himmelen.

På Island finnes veldig mye mer vulkanrelatert aktivitet en støvsky,du har i tillegg pyroklastisk lavastrøm,oversvømmelser,jordskjelv,nedfall og fraflytting.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Som du selv nevner er det håp om ekstra flotte solnedganger. Dessverre har ikke været hjulpet til i Bergen :(

Bortsett fra det er det nok dårlig med vulkanrelaterte fenomener å se i nærområdet. Det nærmeste måtte vel være askenedfall; hvis du setter ut en hvit tallerken kan det hende at du får se noen svarte prikker på den. Det virker nok best i regnvær. Men blir det noen interessante bilder av det? Neppe.

-trygve

Lenke til kommentar

Masse folk som står og venter på toget fordi det ikke går fly? Selv om det selvfølgelig er ganske vanlig her i landet... Kanskje en sliten person som sitter på perrongen og venter oppå sekken med alt han har med seg og venter på toget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...