Mind^ Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Heisann! Jeg har spillt og runna Fallout, Fallout 2 og Fallout Tactics. Jeg mener nå selv at dette må vel være de beste spillene noen sinne! Den geniale idèen med spille og humoren og hva med alle detaljene!! Dette er å blir et av de beste spillene noen sinne!! Lenke til kommentar
christoffer Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Helt enig med deg der ja.. Runna Fallout T for ei ganske god stund siden og har lyst til å installere det igjen å runne det på nytt.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 fallout 2 er hittil d beste spillet EVER!!! men akkurat nå ser d ut som Uplink kan ta opp konkurransen... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Beste for noen, verste for andre.. Holder meg mest til FPS. Smaken er som baken :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 samma her...fallout spilla er bare de beste ! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 det skal godt til å bli bedre enn fallout - selvom jeg syns det var litt for mange stygge bugs i 2'eren! spiller arcanum akkurat nå, men selvom det er fra tim cain og gjengen som lagde fallout - og det likner ganske mye, så blir det liksom ikke det samme. hadde det bare kommet et fallout 3 engang :smile: det er jo lov å håpe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå