Gå til innhold

Hva roller du i cata?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIST jeg starter med wow igjen blir det nokk en Troll Druid. Aldri likt tauren. Det aller beste hadde vert orc druid siden det er den desidert beste klassen etter MIN mening!

 

Jeg kommer ikke til å pimpe min nye karakter, kun et par bagger. vil oppleve wow på nytt som jeg gjorde første gang ved release. Spare penger til mount eller staff of jordan :)

 

 

Lenke til kommentar

For en gangs skyld skal jeg ikke rerolle. Holde meg til druiden, tenker jeg skal fortsette med boomkin som main også. Satser på at changes blir vettuge. Skal kanskje nevnes at jeg vurderer å kjøre instance som bjørn fra 80-85 tho, spare questene til alten.

Jeg skal riktignok levelle en ny alt fra 1-85, etter main dinger 85. Goblin eller worgen rogue:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første blir nok mainen som er en DK, og den kommer nok til å fortsette å være main i Cataclysm, men har en mage som jeg også skal ha til level 85 så fort som mulig.

Lenke til kommentar

VIST jeg starter med wow igjen blir det nokk en Troll Druid. Aldri likt tauren. Det aller beste hadde vert orc druid siden det er den desidert beste klassen etter MIN mening!

 

Jeg kommer ikke til å pimpe min nye karakter, kun et par bagger. vil oppleve wow på nytt som jeg gjorde første gang ved release. Spare penger til mount eller staff of jordan :)

 

Denne hadde faktisk vært gøy ja:)

Startet på et helt ukjent realm som allikavel var "kjent" (Altså , man visste det var et brea realm:P) og spille sammen. Finner man bag'er så må man dele osv.

Kun prioritere "viktige" ting som training og mount når man levler osv :D

Savner dette indeed:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...