Krisbam Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Heisann! Jeg vet dette muligens er en litt tapt sak, men jeg tenker å prøve allikevel. Kjæresten min sitter fast i Tunisia grunnet flystansen (jeg hytter i stillhet en neve i retning Island) og for å gjøre vondt verre ble mobiltelefonen hennes stjålet. Som en liten overraskelse til henne når hun endelig kommer seg hjem tenkte jeg å kjøpe en ny mobil til henne av samme type (hun var fryktelig glad i telefonen sin). Problemet med dette er at modellen var en gammel Samsung E530, og rosa attpåtil. Jeg har funnet flere på eBay og lignende, men ettersom det ikke er noen flytrafikk er ikke shipping fra Amerika/Hong Kong etc. noe å satse på. Jeg har allerede sjekket finn.no uten noe hell så da tenkte jeg at det måtte være verdt et forsøk å sjekke her. Om noen tilfeldigvis har en rosa (best) eller lilla (nest best) Samsung E530 liggende som de enten tenker på å kaste eller selge (eller kanskje bytte ut med en nyere, finere mobil?) så setter jeg noe forferdelig pris på om jeg får vite om det. Er villig til å betale det mobilen er verdt (full pris om så er, vil virkelig ha tak i den!). Her er et bilde av mobilen jeg er på utkikk etter: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei! Beklager å si dette, men diskusjon rundt kjøp og salg på den måten at man ønsker ting kjøpt sånn som her er ikke lov på forumet. Det du kan gjøre er å lage en annonse på hardware.no/bruktmarked der du ønsker mobilen kjøpt og benytte denne tråden til å få tips av andre til hvor du kan finne mobilen. Direkte kjøp og salg får du med andre ord ikke benytte forumet til, selv med de beste hensikter Jeg flytter tråden din til en litt mer passende kategori så får du ta det derifra. Tilbakemeldinger på dette innlegget kan du ta på Personlig Melding så slipper vi masse off topic -poster i tråden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå