Gjest gjestensomlurer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei! Jeg velger å poste som gjest, da jeg har en ganske så aktiv bruker her inne - og ønsker ikke at det skal knyttes opp til min profil, av fler grunner. Uansett, Jeg deltok på TG 2010, som mange andre her inne på forumet. Der var det en jente som fanget oppmerksomheten min. Vi pratet ikke noe særlig med hverandre på TG. Men i etterkant av TG, tok jeg en runde, og la til noen venner på facebook. Dette var folk jeg hadde møtt/blitt kjent med på TG. Hun var en av disse. Jeg snakket derfor litt senere med jenta på facebook, og det endte med at hun ga meg msn-adressen hennes. Vi har siden det snakket veldig mye sammen. Hovedsaklig msn. Er ikke sjelden vi har blitt sittende oppe til 3-5 på hverdagene bare for å snakke med hverandre. I starten var det mest sånn bli-kjent snakk, og hun var morsom å snakke med. Det endte med at hun etter noen dager ga meg nummeret hennes (det var før hun skulle legge seg en gang). Men de siste dagene har "forholdet" oss mellom utviklet seg ganske kraftig. Samtalene har blitt dypere. Det er noe av det som gjør at jeg liker denne jenta så utrolig godt, og det er en helt syk følelse. Følelsen av at jeg kan snakke om mer med denne jenta som jeg har kjent i 2 uker via msn enn jeg kan til noen andre. Jeg har fortalt hun ting jeg aldri har fortalt andre, og det er utorlig deilig! Hun har fortalt meg ting hun aldri har snakket om før, og det er ting som sitter langt inne. Så for øyeblikket er hun den personen jeg snakker mest med, og jeg kan snakke med hun om alt, og motsatt. Så det er jo tydelig at hun aboslutt synes jeg er en fin person, og at hun føler at det er godt og trygt å snakke med meg om ting. Det samme føler jeg tilbake. Men det har seg slik at jeg som menneske har noe så rart som heter følelser. Disse har startet å komme mer og mer frem i det siste, etterhvert som jeg lærer mer om denne jenta, virker hun bare mer og mer fantastisk. Dette er noe jeg har snakket så vidt med henne om. Jeg er veldig forvirret over hva jeg egentlig vil. Er disse følelsene romantiske følelser, eller er det bare det at jeg føler et veldig sterkt bånd til hun, da hun vet så mye om meg - og fordi jeg kan snakke om alt til hun? Ønsker jeg å være venn med hun, eller ønsker jeg mer? Ja, jeg har et ønske om sex med hun - dersom det endrer ting. Alt dette vet hun, da jeg har fortalt hun det. Hun vet at jeg er litt forvirret, og ikke helt vet hva jeg vil. Det er noen dager siden jeg luftet for henne at det er mulig jeg starter å utvikle følelser for hun. Jeg lurte på hva hun følte, og hun virket mer straight forward enn meg på dette området. Hun fortalte at hun for øyeblikket ikke hadde noen følelser, og at hun ikke i utgangspunktet var interessert i å ta det videre. Det var også det intrykket jeg hadde, og jeg ble ikke såret på noen som helst måte av å få vite det. Jeg vet jo ikke hva jeg vil selv en gang. Men de siste dagene har vi som sagt fått et sterkere og mer åpent forhold. Igår hadde vi en 5-6 timers dialog, der jeg faktisk startet å gråte av det hun fortalte meg - det var så utrolig sterkt. Dette var en av de beste dialogene jeg har hatt i mitt liv, jeg fikk sagt så mye, og samtidig fikk så mye tilbake. Det samme følte hun. Vi har en helt enorm kjemi når vi først kommer i gang. Nå har jeg også startet å lure på hva hun faktisk vil. Starter hun å utvikle noen romatiske følelser for meg? Etter hun åpnet seg slik hun gjorde for meg igår, har hun vært litt mer frempå enn tidligere. Idag tidlig f.eks. fikk jeg en melding av hun, der hun rett og slett bare ønsket meg en god morgen. Senere på dagen var hun ute og grillet sammen med noen venninner, og hun ringte meg på vei hjem. Fordi hun bare ville snakke med meg. Det er første gang vi har snakket sammen på telefon. Hun gir fler komplimenter enn før. Vi snakker også mer om sex enn før (var nada sextalk i starten, noe av grunnen til at hun faktisk synes det var deilig å snakke med meg. En gutt som ikke maser som sex) Det kan nevnes at hun nesten alltid er den som sier hei først, eller sender en første meldingen. Jeg har ikke tatt initiativet, da jeg tror jeg har vært sikker på hva hun vil - og jeg vil ikke ødelegge det fine venneforholdet vi har atm. Men nå tror jeg at jeg starter å bli mer sikker på at dette er en jente jeg ønsker et forhold med. Ikke bare et venneforhold (selv om jeg er fornøyd med det også), men et kjæresteforhold. Jeg er enda ikke helt sikker på hva jeg vil, og jeg vil møte hun igjen før jeg kan si noe mer om det. Hun bor ca 1 time unna meg, og jeg tenker å prøve å få arrangert et møte neste helg. Hun har sagt at hun har lyst til å møte meg. Men jeg er så i tvil om hva hun vil. På akuratt dette området ønsker jeg å føle meg frem, istedet for å spørre hun direkte. Jeg ønsker å møte hun først iallefall. Grunnlaget for at jeg er i tvil om hun ønsker mer, er måten hun har oppført seg på det siste døgnet, etter den siste ordentlige samtalen vår - som var i går kveld. --- Huff, dette blir nok tungt for dere andre å lese. Kan gi dere en litt kortere versjon som oppsummerer, for å gjøre ting litt klarere. (Det kreves fortsatt at du leser hele posten for å kunne være i stand til å svare). Jeg så en jente på TG. Addet hun på facebook, startet å snakke. Vi startet å snakke på MSN istedet. Fikk deretter mobilnr, etter det ble det msn - og når vi ikke er på msn er det sms. Nesten hele dagen. Vi har veldig god kjemi, og har utrolig mye til felles. Av tidligere erfaringer, humor og generelle etiske meninger. Etterhvert som vi snakker mer sammen, blir begge mer åpne i forhold til hverandre. Dette utvikler seg jevnlig til å bli et mer og mer åpnet forhold, men igår ble alle sperrer åpnet for begge to. Etter dette har jeg blitt mer sikker på at jeg ønsker å utvikle et kjæresteforhold til hun, og at jeg har romantiske følelser. Men jeg er usikker på hva hun vil. Er det noen jenter her, som klarer å type.. analysere dette? For å prøve å oppsummere hennes oppførsel siden vi ble kjent: #1 Først ganske intetsigende. Men ganske pratsom. #2 Litt mer pratsom, åpnet seg ganske tidlig om hvordan type person hun var. Fortalte veldig overfladisk om forskjellige ting som hadde med hun og hennes følelser å gjøre. #3 Ble enda mer åpen, men fortsatt mye igjen. Viser ingen tegn til hint på at hun ønsker noe mer. Nå er vi ganske gode venner egentlig. #4 Starter å snakke om litt mer forskjellige ting, litt mer personlige. Tidligere forhold hun har hatt, og litt mer om hennes følelser. Var på dette stadiet jeg fortalt hun at jeg er usikker på hva jeg føler. #5 Er vel egentlig ikke så mye å si. Ganske plutselig, fortalte hun meg ting som var så personlig (og sterkt) jeg aldri trodde hun kom til å fortelle. #6 Har vært mer pågående etter dette. Blandt annet at hun ringte meg, bare for å snakke med meg. Gir dessuten fler komplimenter. -- Jeg tror jeg tenker for mye. Men var litt godt å skrive om dette også. Er mulig alt her bare er gresk, men jeg håper jeg har forklart på en brukbar måte. Spørsmålet er egentlig om dere tror hun ønsker noe mer? Hadde hun åpnet seg så mye for meg, dersom hun bare ønsket å være vennen min? Jeg er helt død her nå. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Å jævli så langt det ble. Jaja, håper noen tar seg tid til å lese gjennom! Verdsetter svar. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hun sier til deg at hun ikke har noen følelser til deg i øyeblikket, men jeg tror du må bare ha tålmodigheten til bruk. Jenta kontakter deg, prater med deg og er veldig åpen. Det du må gjøre er ikke å mase om et kjærlighetsforhold med en gang. Jenta må bli bedre kjent med deg, og siden dere bare bor 1 time unna hverandre, tror jeg et besøk kan hjelpe. Ingenting som ikke tyder at hun ikke vil prate med deg ihvertfall. Lykke til! Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Dette minner veldig om hvordan jeg ble kjent, og etterhvert ble til et samboerskap med min nåværende samboer.. Jeg var akkurat som hun jenta du skriver om der, og han var akkurat som deg.. Det ble faktisk til at følelsene kom etterhvert som vi ble bedre kjent over nett.. Vi hadde aldri møttes, men da han satt seg på bussen til meg (som tar 8 timer), skjønte jeg jo at han faktisk ville noe, hvertfall prøve. Og når jeg da så han, etter alle de samtalene på msn og telefon - kjente jeg det på hele meg.. Og etter 3 møter, flyttet han opp til meg.. Tror at å møtes vil klargjøre mye av spørsmålene dine. Det er da du kan se det på henne, hva hun vil, og hun på deg.. Og da finner dere nok ut av det.. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hun tok opp teamet igjen idag. Lurte på om jeg hadde fått gjort opp noen fler av tankene mine i forhold til hva jeg tenkte. Jeg sa at det har jeg ikke, og at det fortsatt er litt usikkert. Nå åpnet hun seg, og sa at hun også var usikker på om hun ønsket mer enn et venneforhold. Dette er gode (?) nyheter for meg. Vi har derfor gjort planene om å møtes i nær fremtid ganske mye klarere. Og håper på at vi får til å møtes i helgen. Så tar jeg det derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå