LilleMy_2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som vet om et bra apparat som effektivt trener mage? Jeg har sett en type der man ligger på gulvet og løfter noe med beina og hendene. Noen som har noen navn eller linker til lignende type apparater? Helst ikke dyreste som fins Takk.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Trenger du virkelig et apparat? Du kan eksempelvis ta sit-ups, sit-ups på en skråbenk eller ligge på ryggen og løfte opp strake bein uten å gå ned i bakken mellom løftene. For første og siste øvelse så trenger du bare en treningsmatte. Ordner du en skråbenk så kan det være lettere å ta skrå push-ups og eventuelt trene med en medisinball (men det funker uten også). Effektivt og effektivt. Mener du at din egenvekt ikke er nok så kan du alltid bruke en vektskive i tillegg Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg regner med du allerede har et gulv. Foreslår at du begynner med å bruke det, f.eks. ulike situps, varianter av planke osv. Lenke til kommentar
LilleMy_2 Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Jepp, gode tips, men det gjør jeg allerede. Vil bare ha et appart itillegg til den treningen jeg allerede gjør Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du trenger ikkje apparat til å trene magen. Sit-ups burde du ikkje gjere, ikkje trener det magen godt og det er ikkje bra for ryggen. Knebøy og markløft burde du gjere om du ønsker sterk mage. Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du har jo AB Revolutionizer Jeg har en slik en, trenger ikke ta så mange situps før hele magen brenner og du kjenner at alle delene av magen får trening hvis du gjør det riktig da. Jeg vet ikke om jeg gjør det riktig, så ikke spør meg om tips Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva innebærer treningen du allerede gjør da? F. eks hvilke øvelser og hvor ofte trener du magen. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ab wheel er forsåvidt ikke så ille. Utover det så er det veldig få sånne hjemmeapparat jeg synes er noe bra for magetrening. Hold deg for all del unna alle disse elektriske greiene som skal sende strøm gjennom magen. Lenke til kommentar
Norrøna Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Finnes ikke noe bedre enn redcord (slynge, terapimaster) og/eller stabilitetsball. Ingenting aktiverer mer, sliter deg ut mer, forebygger mer, eller har uendelige variasjonsmuligheter (og dermed vanskelighetsgrader tilpasset alle nivå). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Leg raises for abs. Side bends for obliques. Dette er basisøvelser der det ikke trengs noen apparater for å utføre. Leg raises: Side bends: Endret 22. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har du mulighet for å henge etter armene er benhev en veldig god øvelse. Heng strak etter armene, løft knærne til de er cirka 90 grader i forhold til overkroppen, hold de der mens du retter ut knærne til de er hevet cirka 60 grader. Hold føttene i den høyden mens du senker beina. Jeg tok tidligere benhev der jeg løfta bena strake og ble tipsa om den øvelsen. Jeg gikk fra å klare 35 til 11. Utrolig utmattende og god øvelse. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Anbefaler den øvelsen som baltazar kom med. Angående ab wheel, så bør man prøve fattigmannsvarianten først. Ab wheel er et redskap som krever mer styrke enn flere først tror. Teknikken: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå