Gå til innhold

Modern Warfare 2 vs. Call of Duty 4

Hvilken liker du best?  

68 stemmer

1. 1. Hvilken liker du best?

• Modern Warfare 2
    • Call of Duty 4
    • Liker ingen av dem

Anbefalte innlegg

Et av hovedproblemene med Modern Warfare 2 er host-systemet. Det virker ikke slik med det standard ping-systemet IW har lagt til, men med litt endring i config får man en rimelig oversikt over ping. Og gjett hva? På toppen av stats-listen er nesten ALLTID hosten med 10ms, og dersom vi ikke er svært heldige sitter vi andre med oppimot 100ms. Enkelte hoster har såpass bra nett at vi alle spiller på rundt 50ms, men de opplevelsene er heller sjeldne. Hosten har et enormt forsprang, og ofte ender det med at laget hans vinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns mw2 gir meg mer glede enn mw så sant det er bra ping, ingen n00btubers, commando runners eller cheatere...

Men hadde det vært slik at jeg måtte velge mellom en av disse to tror jeg at jeg hadde gått for mw mtp MYE bedre anticheat system + dedicated servers...

Lenke til kommentar

hva som er feil med mw2:

- ikke dedikerte servere, p2p systemet suger (alt for mye lagging/mongo hitbox/antilagg/hva det er)

- kjedelige perks (kategori 3 f.eks: commando=noob, steady aim=ok, scrambler=idiotisk, ninja= dead silence er noob, sitrep=bra, last stand=ubrukelig), i SnD er en nødt til å spille med ninja.

- g18 akimbo, shotguns som secondary, maskinpistoler, ACR, RPG-7 og desert eagle (underpowerer, ikke OP)

- equipment (semtex, c4 er fucka, blast shield er for dårlig)

- 2x stuns (skulle ikke være stuns i det hele tatt), flashbangs gir hitmarkere

- idiotiske killstreaks, tok et halvt år før det kom en barebones gametype, og det er ikke noe barebones SnD only

- for mange hackere

- er nødt til å bruke steam

- deathstreaks, painkiller og final stand er idiotiske

- noob tube tar ikke bort equipment, og kan fylles opp og spammes

- dårlig spawn-system

- riot shields er ubalansert til tider

- ingen skikkelig bolt-action sniper (som r700/m40a3), intervention er teit IMO

- ingen bolt-action rifler uten scope, slik som i waw

må si jeg synes en del av mapsene i mw2 er kule og morsome å spille på, men skulle vært litt flere bymaps, slik som crash og crossfire.

cod4 promod ftw, er også moro i cod4 at det er så mange jump spots/glitcher

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Heter vel bolt-action rifle, og ikke bold. skallet?

Hehe! Men syns det hadde vært lite kreativt å ta med M40 og R700 igjen. Intervention er da en skikkelig bolt-action rifle i og med at den er verdens kraftigste, lengstskytende og presise rifle known to man.

Og hvilke bolt-action rifler foreslår du man skulle tatt med uten scope? Hvem bruker det den dag i dag?

Lenke til kommentar

Hehe! Men syns det hadde vært lite kreativt å ta med M40 og R700 igjen. Intervention er da en skikkelig bolt-action rifle i og med at den er verdens kraftigste, lengstskytende og presise rifle known to man.

Og hvilke bolt-action rifler foreslår du man skulle tatt med uten scope? Hvem bruker det den dag i dag?

Finnes vel en og annen bøffelrifle man kunne lagt med.. men bruken kan helt klart diskuteres :!:

Lenke til kommentar

Jeg valgte cod 4 siden det er det jeg brukte mest tid på når det gjelder online.

Singelplayern i mw2 er mest spennende å spille gjennom flere ganger.

Singelplayern i cod 4 var episk den første gangen og grua meg til det var over. Men de banene er ikke spennende å spille igjen. Banene i mw2 kan jeg faktisk spille igjen, men ikke uendelig mange ganger.

Multiplayen i mw2 er jo helt syk (ikke bare til det positive) blei jo grusa da jeg bega meg ut der. Alt dilldall og unødvendig tull. Campere over alt, og umulig å komme seg fra A-B uten at en eller annen som gjemmer seg bak en stol sikter inn på huet ditt og skyter ett skudd.

Man blir rett og slett tvunget til camping selv.

Nei, kommer aldri til å glemme kveldene online med cod 4 :love:

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

joda, såklart det heter bolt lol. rettet nå.

de hadde ikke trengt å ta med m40 eller r700, finnes vel flere slike "klassiske" om jeg kan kalle dem det, intervention er så jævlig high-tech.

hvilke bolt-action rifler uten scope, er samme for meg bare de hadde hatt med noen skikkelig kraftige rifler med dårlig RoF.

Lenke til kommentar

Ser hva du mener, men det hadde blitt litt rart om de tok med en springfield eller en kar98 fra WW2. Hehe! Er selvsagt nyere rifler, men det brukes ikke i moderne krigføring. Jeg ser også hva du mener med sniperen. M24 kunne vært fint å ha med. Super Magnum GOL kunne også vært med. Gode rifler, med enorm presisjon, og enorm stopping power. .50cal kunne de spart seg for iom at man faktisk kan få hitmarker med den. Det er latterlig. Blir du skutt med .50cal så eksploderer du :p hehe!

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Ser hva du mener, men det hadde blitt litt rart om de tok med en springfield eller en kar98 fra WW2. Hehe! Er selvsagt nyere rifler, men det brukes ikke i moderne krigføring. Jeg ser også hva du mener med sniperen. M24 kunne vært fint å ha med. Super Magnum GOL kunne også vært med. Gode rifler, med enorm presisjon, og enorm stopping power. .50cal kunne de spart seg for iom at man faktisk kan få hitmarker med den. Det er latterlig. Blir du skutt med .50cal så eksploderer du :p hehe!

.50 cal er vel anti-vehicle, ikke anti-personell? så ser ikke hvorfor den er så viktig å ha med nei. i cod4 så var mp44 med som et klassisk våpen, du kunne tatt med en springfield, m1 garand, mosin nagant eller noe, som det klassiske våpenet i mw2.

Lenke til kommentar

De hadde jo med Model 1887 i MW2, så man skal ikke se bort i fra at et gammelt våpen returnerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...