Gå til innhold

Modern Warfare 2 vs. Call of Duty 4

Hvilken liker du best?  

68 stemmer

1. 1. Hvilken liker du best?

• Modern Warfare 2
    • Call of Duty 4
    • Liker ingen av dem

Anbefalte innlegg

Hvilket av disse to spillene liker du best? Post gjerne et svar med en god grunn for det valget du tok. For meg er dette ikke et vanskelig valg; CoD 4. Nydelige baner, spawnsystem som faktisk fungerer, ikke mange overpowered våpen, MYE bedre community og ikke minst færre campere.

Go ahead and vote!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg var mw2 to en forbedring på utolig mange måter. Nye større mer gjennomtenkte baner. Host migration!

Et utrolig utvalg i deilige våpen. Mange forskjellige spillestiler, og mye mye bedre sniping. Og killstreaksa er utrolig gøy. Spawn systemet er bedre enn det forrige spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Modern Warfare 2

Bedre grafikk, titles og emblems, P2P systemet som kan være bra til tider.

Fortsatt problemer med cheats og hacking men når du havner i en god game, så veier det opp.

Lenke til kommentar

For meg var mw2 to en forbedring på utolig mange måter. Nye større mer gjennomtenkte baner. Host migration!

Et utrolig utvalg i deilige våpen. Mange forskjellige spillestiler, og mye mye bedre sniping. Og killstreaksa er utrolig gøy. Spawn systemet er bedre enn det forrige spør du meg.

Enig med snipingen

Lenke til kommentar

Nye større mer gjennomtenkte baner.

Jeg lo.

Så de er ikke større? De er ikke mer gjennomtenkte og med mer dybde?

De er alt for store, ta Derail for eksempel; her er du heldig hvis du i det hele tatt klarer og avgjøre kampen før tidsfristen går ut. I tillegg er de fleste banene rene himmelen for campere, det sitter folk klistra til hvert eneste hjørne du runder.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller man MW2 med taktikk som foreksempel på Derail, klarer man lett å vinne matchen kjapt. Det er en grunn til at det er SMG'er, Assault Rifles, LMG's og Snipere her. Hvis alle bruker en class leaver jeg gamet eller bare kontrer dem. De fleste som spiller tenker jo bare "MEG MEG MEG MEG!" og det funker ikke i lengden.

MW2: Bedre grafikk, Mer realistisk "In a Way", Banene er mer tilrettelagt for taktikk, deilig med gode våpen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Foretrekker MW1...

Mye mindre hacking og botting, og de som driver med den slags blir raskt kicket.

Mistet interessen for mw2 etter at jeg gikk fra lvl52 til 70 uten å jobbe meg opp... i tillegg kom det til en haug av hacking etterpå som gorde det uspillelig etter min mening.

Dessuten bortimot umulig å bli med i spill.

Gjør det dessuten mye bedre i mw1 enn i 2.... :D

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

De som stemte MW2 har ikke spilt CoD4.

HVIS de har spilt CoD4 har de ikke spilt det, men bare prøvd det. Eller så har de ikke spilt CoD før MW2, og bare blitt fans av "a broken game". Hvis de startet med MW2 så klarer de ikke spille CoD4 nå, pga de startet med feil spill, og så syter de over ett eller annet idiotisk som at grafikken er dårligere. "åh, virkelig? det for faen 2 år eldre, bedre balansert, noobtube er en perk, og alt føles deilig!!!"

Lenke til kommentar

Jeg vil si at MW2 er et bedre spill alt i alt, sett fra mitt perspektiv, er det bare spawn-systemet som ødelegger ordentlig. Og kanskje perken commando. Irriterer meg grenseløst!

Var det de to negative tingene i MW2?

Min liste sånn i farten:

- Commando

- Spawnsystemet

- Marathon, Lightweight og Commando kombinasjonen

- One Man Army noobtubes

- Danger Close

- At man kan plukke opp ALT med Scavenger

- Quickscoping(Ikke så irriterende, er jo morro, men 98% av de som driver med det går negativ og ødelegger for laget)

- TI og boosters i FFA

- Nuke (Dummeste jeg har sett)

Jeg likte CoD 5 mye bedre enn begge. Det er noe med at for meg har alltid CoD vært et spill som har passet best i WW2 eraen.

Da er CoD2 best i mine øyne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...