Gaarulf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Heisann, driver å arrangerer noen LAN på Røros og vi leter etter noen spill som "alle" skal ha muligheter til å vinne i. Vi kjører vanligvis CS og ett annet spill, og det andre spillet bør være FFA / 1on1. Vi har lyst til å dele ut noe fete premier, men synes det er for dumt å dra f.eks Quake 3 om vi vet det er 1 som er knallgod som kommer. Det vi leter etter er spill som bør kunne mestres rimelig greit etter ett par timer med spilling, slik at alle har en generelt grei sjangse på å vinne (Trackmania, Singstar, Noe Wii greier, kan selvsagt blir dritgod på alt, men er lavere terskel). Vi har prøvd Worms før, men Worsm World Party slet litt med nettverket vårt (folk fant ikke hverandre). Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) husker jeg på videregående en gang i tiden spillte Tetrinet, så klart noen var gode, men alle burde ha like premisser. Rimelig lav brukerterskel.Jepp det er gode gamle tetris i en lytt nyere versjon. der man kan "angripe" motstanderen med forskjellige angrep som samles opp gjennom bonuser i spillet. Vet ikke om dette fortsatt eksisterer, men vi hadde i alle fall det utrolig gøy med dette. man kan spille one on one, og på lag, eller alle mot alle. slenger på en link jeg. http://www.tetrinet.no/ Endret 18. april 2010 av ZoLaMont Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det der finnes på jippii.no Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Med smått og enkelt mente jeg ikke helt at det skal være ett flashspill eller noe. Soldat tror jeg blir litt i minste laget, og Tetris blir litt for sært. Trackmania er ett veldig godt eksempel på hva jeg mener. Finnes selvsagt folk som er ufattelig mye bedre enn resten, men veldig mange greier seg utrolig bra bare etter å ha kjørt igjennom "tutorialen" eller singleplayeren. Quake er nesten også sånn, men de som har litt mer peiling dominerer så hardt at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Gjør hva 7-7 gjorde en gang. GH world tour eller rockband compo hvor man stiller med helt band og det bedømmes ut fra innlevelse, ikke evne. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 flatout 2 funker (kanskje andre spill i serien også, har ikke prøvd ) spiller det ofte på lan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå