-Serenity- Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Situasjon: Pc'en starter og fungerer greit i et kvarters tid. Så dør den fullt og øyeblikkelig, som om sikringen har gått. Så hvor skal jeg begynne å lete etter problemet? Jeg demonterte komponentene helt og satte de sammen igjen, da fungerte ting nesten en hel dag før vi tilbake til et kvarter igjen. Jeg liker vanligvis at ting enten fungerer eller ikke, dette havner sånn midt i mellom. Jeg mistenker at det kanskje kan være strømforsyningen, men det er egentlig bare en magefølelse. Kan det i det hele tatt være tilfelle når ting virker greit en stund for så å streike? Det er vel heller ikke noe anerkjent merke (Chieftec), 1000W. Synspunkter? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Strømforsyningen kan være en årsak eller så kan det være en komponent som blir overophettet og PC-en skrur seg av. Om du har mulighet så er jo det smarteste å teste med en annen strømforsyning og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå