Step_up Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det bare jeg som har konkludert med av sævarsson ikke er god nok på backen i årets tippeliga? Greit vi driter oss ut på 1. forsvarer, men du skal ikke som høyreback ta ut man på motsatt stolpe, du skal ta bakerste! Han var ikke akkurat patent mot Molde heller. Ellers så er det synd å se at dommerteamet ikke følger regel nr 1 i tvilssituasjoner: Dømmer du ikke straffe/frispark, så døm ihvertfall Corner! Til de som sier at det bues - det bues på dommerteamet, buingen ble fulgt opp av "Hater Hater Hater Oddvar Moen" (eller noe sånt).. det hadde vært historisk siden det svært sjelden ikke bues på laget ved pause. Men da bør de ikke gjøre det rett etter at det blåses før pause, kan tolkes feil... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) FRP i regjeringen så er det takk og farvell til VIF Mye dårlig plassering, mye dårlige innlegg og skudd forsøk, dårlige avgjørelser, sammerbeider dårlig med PvM. Han har dog vært god 1v1 som du sier. Men skal innrømme at hans makker på andre siden av gjørmebadet har ikke vært så mye bedre. Endret 18. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nå har ikke jeg så mye erfaring med publikummet til Brann, men de har vært relativt flinke til å støtte opp om spillerne og kampen. Mye bedre enn hva jeg egentlig forventet iom at Brann har hatt en såpass håpløs seriestart. Kudos! Håper Enga tar hjem dette, tør ikke tro noe foreløpig. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Opdal er elendig, som vanlig. Heldig for Brann at han får frispark der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hvorfor blåste han? Moa hadde vel puttet, så nå er det skuls i feilaktige situasjoner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 "Hadde vel puttet". Tviler på det, var ikke akkurat åpent mål for å si det sånn. Og nei, det er ikke skuls. De SCORTE rett etter vi skulle hatt corner, det er veldig veldig forskjellig. Så nei, bullshit, ikke noe skuls. Og hva med den der da? Var ikke akkurat klar straffe men fortsatt, Brann får faen meg nesten ingenting i år. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skjønner heller ikke hvorfor det ble blåst. Keeper skal ikke få frispark bare fordi han feilvurderer en situasjon og går ut i feltet når han burde stått på strek. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så blir vi snytt for straffe...hvor mye $$ har Stray og Fredriksen betalt? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva holder dommerteamet på med som ikke gir straffe til Brann der? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så blir vi snytt for straffe...hvor mye $$ har Stray og Fredriksen betalt? Jeg var litt usikker men jo mere jeg tenker på det så var det jo faen meg en straffe. Seriøst, dette begynner å bli latterlig nå. De sjansene som ikke går inn, de avgjørelsene som går for andre lag (som RBK offsidene forrige kamp). FAEN meg irriterende. Opdal, skjerpings, bare skjerpings. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Moa, Moa, Moa. Fy faen. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 MOA! SETT DEN! Digger Opdal, Engas 12. mann. Dommeren er håpløs. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 OPDAL! GUD OG FADER! Trodde jeg hadde nok med Almunia! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gode innlegg, bra førsteangrepspasninger (til huseklepp i starten feks), bra førsteforsvarerpress, god løpskapasitet. Jeg ser ikke nevnte dårlige greier. Må si meg uenig og støtte meg til Roy Wassberg og Erik Hanøy; Han holder knapt 2. divisjonsnivå på sine innlegg. Jeg vet ikke helt hvordan du får innleggene hans til å bli gode, han har hatt 4-5 dårlige innlegg denne kampen, upresset. Han tar seg også for lang tid, på lik linje med Holmvik. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det var jo FAEN meg en straffe da, holder han bakfra og TAR han ned rugby-style. For FUCKS sake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) JEG KOMMER TIL Å DØØØØØØØØØØØØØØ. JEG LOVER. Seiraerfstfefljkasgjfaøfgjlajgfals HVORDAN BLE DET IKKE MÅL DER Endret 18. april 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Levende vegg denne Lars. Syke refleksredninger. 4-5 knallsterke redninger på under ett minutt? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hirschfeldt er hele Vålerengen alene nå! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 nå har det rablet for deg Steinar! Skal du gjøre noe med PVM så flytter du han over på venstre . PVM har jo vært en av de viktigste bidragsyterne våre offensivt. Sævarsson! må da score der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå