Gå til innhold

Kamptråd - Brann vs Vålerenga

Latias

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har konkludert med av sævarsson ikke er god nok på backen i årets tippeliga?

Greit vi driter oss ut på 1. forsvarer, men du skal ikke som høyreback ta ut man på motsatt stolpe, du skal ta bakerste! Han var ikke akkurat patent mot Molde heller.

Ellers så er det synd å se at dommerteamet ikke følger regel nr 1 i tvilssituasjoner: Dømmer du ikke straffe/frispark, så døm ihvertfall Corner!

Til de som sier at det bues - det bues på dommerteamet, buingen ble fulgt opp av "Hater Hater Hater Oddvar Moen" (eller noe sånt)..

det hadde vært historisk siden det svært sjelden ikke bues på laget ved pause. Men da bør de ikke gjøre det rett etter at det blåses før pause, kan tolkes feil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FRP i regjeringen så er det takk og farvell til VIF :)

Mye dårlig plassering, mye dårlige innlegg og skudd forsøk, dårlige avgjørelser, sammerbeider dårlig med PvM. Han har dog vært god 1v1 som du sier. Men skal innrømme at hans makker på andre siden av gjørmebadet har ikke vært så mye bedre.

Endret av zlazor
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg så mye erfaring med publikummet til Brann, men de har vært relativt flinke til å støtte opp om spillerne og kampen. Mye bedre enn hva jeg egentlig forventet iom at Brann har hatt en såpass håpløs seriestart. Kudos!

Håper Enga tar hjem dette, tør ikke tro noe foreløpig.

Lenke til kommentar

"Hadde vel puttet". Tviler på det, var ikke akkurat åpent mål for å si det sånn. Og nei, det er ikke skuls. De SCORTE rett etter vi skulle hatt corner, det er veldig veldig forskjellig. Så nei, bullshit, ikke noe skuls.

Og hva med den der da? Var ikke akkurat klar straffe men fortsatt, Brann får faen meg nesten ingenting i år.

Lenke til kommentar

Så blir vi snytt for straffe...hvor mye $$ har Stray og Fredriksen betalt?

Jeg var litt usikker men jo mere jeg tenker på det så var det jo faen meg en straffe. Seriøst, dette begynner å bli latterlig nå. De sjansene som ikke går inn, de avgjørelsene som går for andre lag (som RBK offsidene forrige kamp). FAEN meg irriterende.

Opdal, skjerpings, bare skjerpings.

Lenke til kommentar

Gode innlegg, bra førsteangrepspasninger (til huseklepp i starten feks), bra førsteforsvarerpress, god løpskapasitet. Jeg ser ikke nevnte dårlige greier.

Må si meg uenig og støtte meg til Roy Wassberg og Erik Hanøy; Han holder knapt 2. divisjonsnivå på sine innlegg. Jeg vet ikke helt hvordan du får innleggene hans til å bli gode, han har hatt 4-5 dårlige innlegg denne kampen, upresset. Han tar seg også for lang tid, på lik linje med Holmvik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...