Heisanheisan Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei Jeg har satt sammen en budsjettmaskin: Hovedkort:MSI P4N SLI XE Prosessor: Intel Pentium 4 P4-HT 3,2 Ghz Ram: Kingston 4 GB 2*2 DDR2 Bruker for tiden Asus HD-4350, 512 mb, skjermkort (pci-e) For og spille Call of duty 4 så måtte jeg skru av masse ekstragreier for og få det til og fungere(skygger og sån). Er det noen som kan anbefale meg hva jeg bør kjøpe for og få en fin spilleopplevelse med Cod 4. Ønsker og bruke minst mulig men regner med jeg må ut med en tusing. Er uerfaren med både pc-bygging og spilling. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Demokort hos ps.no, mer enn nok for CPU-en din.. http://www.ps.no/salg.aspx GIGABYTE VGA-Card Radeon HD4670 512MB PCI-E DVI HDMI Retail ::KUN KORT 320,- Lenke til kommentar
Heisanheisan Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Tusen takk, Endet opp med ett Asus nivida 9800GT, fra samme tilbudside. Håper det virker det og, :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå