Gå til innhold

Wigan Athletic - Arsenal 18.04.2010 - PL

E.C.

19 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller idag?

• Lukasz Fabianski
      2
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      3
    • Mikael Silvestre
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Craig Eastmond
      2
    • Abou Diaby
      0
    • Theo Walcott
      6
    • Tomas Rosicky
      3
    • Nicklas Bendtner
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, stemmer tc, du kjenner meg for godt. Men Fab var ganske räva i dag, det maa sies - 7 öl eller ikke. Hadde han holdt den corneren, hadde vi tatt minst 1 poeng. Men i dag taper vi som en kollektiv, og Wenger er spesielt i skyld - han hadde noen ekstremt daarlige og seine bytter. I tillegg er forsvaret helt ute og kjörer. Du er enig naa i at Silvestre er en katasotrfe?

Btw: jeg er strandet i Tyskland pga. vulkanutbruddet, og har drukket 6-8 pils hver dag siden onsdag naa. Unnsklyld meg om hjernecellen har gaatt litt i dass. Dessuten er pilsen her saa billig og digg at jeg tillater meg det. 8 kr pr. pils (i de dyrere kjapper) er faen meg sykt. Jeg koser meg her :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Fy faen, dette er det kvalmeste jævla faenskapet jeg noensinne har sett på en fotball bane. 2 kamper på rad. 2 jævla tap på rad. Problemet er jo at jeg ikke er lei meg i det hele tatt etter denne kampen, så det komme langt vekk. Hva faen er det Wenger feiler idag? Legger seg bakpå hele jævla andreomgang, elendige bytter. Han har faen meg bare med å kjøpe nye spillere neste sesong.

Kvalmendes.

Og for å toppe hele dritten så suger Fabianski hesteballe igjen idag! Hvorfor faen har vi troa på en slik bedritten spiller?! Ræva.

Vi har skadder i massevis, men når man leder 0-2 mot Wigan i 80'ende minutt så er det en jævla 3poenger!

- Peace out.

Lenke til kommentar

Ler i tryne til alle de som mener Fabianski skal gå over Almunia! Bavianen er drit. Viser det gang på gang. Såg ikke kampen, så kan egnetlig ikke si så mye, men utifra det jeg har sett så er dette virkelig gale. the fuck driver Bavianski på med egentlig? Slår ballen i hode på negeren så den går i mål? Flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...