Gå til innhold

Wigan Athletic - Arsenal 18.04.2010 - PL

E.C.

19 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller idag?

• Lukasz Fabianski
      2
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      3
    • Mikael Silvestre
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Craig Eastmond
      2
    • Abou Diaby
      0
    • Theo Walcott
      6
    • Tomas Rosicky
      3
    • Nicklas Bendtner
      2

Anbefalte innlegg

Og ja, glemte å nevne det, Nasri er faktisk utroooolig dårlig i år. Kanskje pga. skaden osv men fortsatt, har vært seriøst dritt i nesten hver eneste kamp. Hadde et par gode i CL og PL mot Porto/Burnley tror jeg det var men har vært veldig veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Helt utrolig at vi slipper inn 3 mål når det er 10 min igjen. Jeg måp egentlig skylde på Wenger, som gjør byttene sine 3 før kampen eller noe..

Jeg mener nå at Wenger snart burde få sparken, hvis han fortsetter sånn. 5 år uten noe, det er smått utrolig at Wenger ikke har fått spåarken. Wenger sterke side er ikke det taktiske, og det har vi sett flere ganger.

Sparken ? :!:

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Wenger tok ut Rosicky som var faktisk god og satt inn Merida RETT etter dere slipper inn 2-1 målet, haha. Helt latterlig bytte, også det at forsvaret ikke prøver en gang. Seff var det svakt av Fabianski men det var faktisk FØRSTE PL kampen han får spille i år så det er litt stygt å bare ta denne kampen i tankene når man tenker på framtiden hans osv.

Anyway, helt sykt. Forsvaret er en vits.

Selvfølgelig er forsvaret en vits. Når vi har spillet som Gallas og vermaelen ute. Campbell var god som vanlig, men sagna og Silvestre var ELENDIGE.

Vel de hadde jo liten eller ingen hjelp av en midtbane som jeg tror fortsatt er på påskeferie.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Helt utrolig at vi slipper inn 3 mål når det er 10 min igjen. Jeg måp egentlig skylde på Wenger, som gjør byttene sine 3 før kampen eller noe..

Jeg mener nå at Wenger snart burde få sparken, hvis han fortsetter sånn. 5 år uten noe, det er smått utrolig at Wenger ikke har fått spåarken. Wenger sterke side er ikke det taktiske, og det har vi sett flere ganger.

Ja, synes du det er rart ? Synes du det er art når en trener for Arsenal ikke har vunnet noe i de 5 årene ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ja, jeg syns det rart. Så lenge Wenger holder Arsenal blandt topp 4 i PL, så kommer dem aldri til og gi ham sparken. Er enig i at det begynner og bli en stund siden Wenger har vunnet noe med Arsenal, men jeg føler vi kan skylde litt på skader også. med de skadene vi har hatt vil jeg si at det er en stor prestasjon og ligge på tredje plass i PL.

Lenke til kommentar

Ja, synes du det er rart ? Synes du det er art når en trener for Arsenal ikke har vunnet noe i de 5 årene ?

I motsetning til eventyret har faktisk Wenger klart å lage suppe på spiker uten å lure noen. Å sparke den mannen vil være idiotisk, da kan dere vifte farvel til Fabragas m.fl.

Lenke til kommentar

Det skjer gang på gang altså. West-Ham, Birmingham og nå Wigan. Lede greit og rote det til totalt på overtid. Herregud. De 7 poengene vi mistet i disse kampene ser nå ut til å være avgjørende. GG.

Nå har jo dere også skaffet dere poeng på overtid, så det går begge veier. Tidligere på dagen (før kampen) viste de statistikk på Sky Sports News, der de sa hvem som har tjent mest poeng på overtidsscoringer.

Arsenal: 7 poeng

Chelsea: 6 poeng

United: 5 poeng (hele 4 poeng mot City!)

I dag tapte dere 2 poeng på overtid, så da har dere like mange poeng på overtid som oss.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke ord etter denne kampen. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Hva skal sies? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Ny keeper snart, eller? Fy faen for noen dårlige keepere vi har. Skjønner ikke at det er mulig. Utrolig at vi kan klare å holde en 2-0 ledelse til det 80 minutt for så å slippe inn 3 mål. Helt forbanna latterlig. Hele forsvarsrekka vår (med unntak av Campbell) var rett og slett elendig. Silvestre? Nytter ikke å score mål når du suger så hardt. Vekk med seg. Diaby begynner friskt og gjør flotte ting, men blir så jævla avslørt i andre omgang. Er så irriterende å se på. Nasri suger hardt i år. Han har vel bare spilt bra mot Porto i år som jeg kan huske. Uansett, når man må tenke seg om for å huske når en spiller spilte bra sist, er det for dårlig. Håper han skjerper seg, for han har et enormt potensiale, men i dag var han elendig.

Og byttene orker jeg ikke nevne en gang. Merida inn for Rosicky etter 2-1? Skjønner ingenting.

Selvfølgelig var ikke alle elendig. Bl.a. Walcott og Rosicky var gode, men det nytter ikke når kampen ender som den gjør.

Lenke til kommentar

Det er bare at samtlige spillere fikk en plutselig "Lack of consentration", jeg kan egentlig ikke skjønne at det går an heller. Vi kan skylde noe på keepere og skader i år, men når man spiller mot et lag på 16. plass og leder 2-0 så skal man ikke slippe inn 3 mål på litt over 10 minutter.

On Arsenal's injury problems this season...

"I do not want to use the injuries as an excuse. When you are 2-0 up and you play for Arsenal Football Club I believe you would not use the injuries as an excuse when you lose the game."

PS: i gammel stil så lager jeg en poll nå som kampen er ferdig.

Lenke til kommentar

Nå overrasket jeg med selv med å stemme på Craig Eastmond. Grunnen til at vi tapte i dag, er fordi vi manglet vinnervilje og ble giddalause på slutten. Eastmond derimot kriget og kjempet som en ekte gunner helt frem til han ble byttet ut. Herlig type. Håper han blir prioritert foran Denilson fremover.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg kan egentlig ikke tro at folk sier at Nasri var elendig idag. Han var en av de bedre, og den som var mest kreativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...