Gå til innhold

Wigan Athletic - Arsenal 18.04.2010 - PL

E.C.

19 stemmer

1. 1. Arsenals beste spiller idag?

• Lukasz Fabianski
      2
    • Bacary Sagna
      0
    • Sol Campbell
      3
    • Mikael Silvestre
      0
    • Gaël Clichy
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Craig Eastmond
      2
    • Abou Diaby
      0
    • Theo Walcott
      6
    • Tomas Rosicky
      3
    • Nicklas Bendtner
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, Fabianski gjør jo tabbe i hver kamp. Dårligere enn Almunia. Skrekkelig av Arsenal å gi fra seg 2-0. Det hadde gitt 45 i odds å bette på Wigan rett før scoringen, skulle satset på den.

Wenger sparken? Så klart ikke, men han har gjort helt forferdelige ting mot slutten av sesongen. Satser alt på Cesc, Gallas og Arshavin som er halvskadede mot Barcelona, og de er ute resten av sesongen. Idag lar han Arsenal slippe seg lenger og lenger bak uten å få innpå Van Persie, noe som snur kampen. Skrekkelig!

Lenke til kommentar

Spreng banken når overgangsvinduet åpner, og få banka litt vinnervilje inn i huet på den gjengen med tapere som var utpå der idag. Det skal faen ikke være mulig. Som forsvarer må man sette inn dødstaklingen i knehøyde og heller få det røde kortet på slutten der for å forhindre mål. Og send samtlige pingler på styrkerommet, det skal ikke være mulig å miste ballen gang på gang av litt uskyldig press i rygg.

Faen det koker.

Lenke til kommentar

Samtlige fortjener juling etter dagens opptreden, det er helt skamløst, forjævlig, skandaløst og dritdårlig at man kan holde på sånn. Håper det første Wenger sier i garderoben er "hva faen var det der?" før han drar frem noen overvokste torpedoer som banker litt vett og teknikk inn i dem. Helt vilt at dette skjer, så vilt at jeg sitter å humrer litt for meg selv. Hvilken kroning av sesongen, herre min skaper!

FITTE.

Lenke til kommentar

Hvordan kan Wenger bytte inn Fran f**kin' Merida før han bytter inn van Persie? Hvordan kan han bytte ut Walcott, som var den eneste spillern som skapte sjanser? Fabianski er en god keeper, men han takler for pokker meg ikke press. 2-0 til det har gått 80 MINUTTER!! Hvordan er det mulig å rote bort det? Vinner Tottenham hengekampen sin nå, er de bare 4 poeng bak oss. Herregud.

Lenke til kommentar

Hva FAEN slags klovneri var jeg nettopp vitne til? Fy faen jeg har ikke värt saa forbanna siden... Liverpool 2-4 paa Anfield. Herregud Wenger, hva faen slags bytter var det der? Etter at vi scorer 2-0 er laget HELT fuckings rolige og tror at de kan ro det i land slik. I en hel omgang spiller de ikke fotball og Wenger bytter ikke för 75. minutt. Og naar han först bytter er det Eboue og Merida. Er det faen meg mulig?!?

Sirkus, ren og skjär sirkus. Og Fabianski, vel. Selg alle keepere vi har og kjöp et helt nytt keeperteam. Det her er saa räva at jeg ikke har ord.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Wenger tok ut Rosicky som var faktisk god og satt inn Merida RETT etter dere slipper inn 2-1 målet, haha. Helt latterlig bytte, også det at forsvaret ikke prøver en gang. Seff var det svakt av Fabianski men det var faktisk FØRSTE PL kampen han får spille i år så det er litt stygt å bare ta denne kampen i tankene når man tenker på framtiden hans osv.

Anyway, helt sykt. Forsvaret er en vits.

Lenke til kommentar

All hyllest til Wigan som har vinnervilje og et lag fritt for jævla hodeløse pingler som ser frykt i hver jævla duell. Fullt fortjent seier, hadde håpet de kunne bøtte inn flere slik at Arsenal kunne stått der utpissede og tårevåt. Seriøst det her er faen ikke godt nok til topp 7 engang, hvordan vi år etter år er oppe i toppen er faen meg et større mysterium siden Da Vinci-koden og siden jeg så seertallene til Twilight. De fremstår som noen forbanna pingler, skulle vært minimumskrav å benke 100kg og bøye 150kg.

Keeprene.... til og med Opdal, Myhre og Jarstein har full rett til å bruke våre keepre som komediekveld. det er helt latterlig hvor jævlig pikk hele gjengen suger, enorm prestasjon. Om Wenger ikke ser at det "need to add something" i sommer er det noe seriøst galt på avveie. Bruk alle pengene på en BRA (bra for faen) keeper og midtstopper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Helt utrolig at vi slipper inn 3 mål når det er 10 min igjen. Jeg måp egentlig skylde på Wenger, som gjør byttene sine 3 før kampen eller noe..

Jeg mener nå at Wenger snart burde få sparken, hvis han fortsetter sånn. 5 år uten noe, det er smått utrolig at Wenger ikke har fått spåarken. Wenger sterke side er ikke det taktiske, og det har vi sett flere ganger.

Lenke til kommentar

Igjen viser dette laget at dei ganske enkelt ikkje er vinnarar. Og alderen er inga unnskyldning. Ingen får godkjent i dag, absolutt ingen. Spesielt Nasri (IGJEN!) og Diaby var jævlig frustrerande. Då fryktar eg for tredjeplassen, og faktisk også fjerde. Håpar Wenger verkeleg skjellar dei ut no etter kampen, desse spelarane fortenar all dritten dei får frå han no.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Helt utrolig at Wenger tok ut Rosicky som var faktisk god og satt inn Merida RETT etter dere slipper inn 2-1 målet, haha. Helt latterlig bytte, også det at forsvaret ikke prøver en gang. Seff var det svakt av Fabianski men det var faktisk FØRSTE PL kampen han får spille i år så det er litt stygt å bare ta denne kampen i tankene når man tenker på framtiden hans osv.

Anyway, helt sykt. Forsvaret er en vits.

Selvfølgelig er forsvaret en vits. Når vi har spillet som Gallas og vermaelen ute. Campbell var god som vanlig, men sagna og Silvestre var ELENDIGE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...