Lexiboij Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei, jeg har lenge hatt lyst til å sett litt annet klima enn i Europa, så jeg lurer på om det finnes noen jobber der ute som krever en del reising til forskjellige destinasjoner i verden? (tenker ikke på noe spesielt, men vil se om det faktisk finnes noe der ute) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er mange kan nevne de jeg kommer på nå Matros, Kaptein, Motormann Skipper (Martimt) Flyvert Reiseleder Pilot (Ferie) Automatiker i store firmaer ja er mange yrker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Matros, Kaptein, Motormann Skipper (Martimt) Flyvert Reiseleder Pilot (Ferie) Jaja, du får vurdere selv hvor spennende det er å se utallige flyplasser og åpent hav resten av livet. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Matros, Kaptein, Motormann Skipper (Martimt) Flyvert Reiseleder Pilot (Ferie) Jaja, du får vurdere selv hvor spennende det er å se utallige flyplasser og åpent hav resten av livet. ser jo litt mere en en flyplass som reise leder da kan du se dette: Endret 18. april 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå