Noxnon Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei forum! Jeg har i de siste tidene gått rundt med tanker angående min kjæreste og vårt forhold. Jeg vil nevne at alt er fint mellom oss, selv om vi har våre dårlige og gode dager (har ikke alle det?). Jeg vil også dessuten nevne at jeg ikke har noe problem med å være åpen mot henne, og jeg vi har snakket akuratt om dette. Likevell føler jeg trangen til å få det ned på papir (i dette tilfelle dataen). "Problemet" er at hun ønsker å studere i hvertfall 1 år i utenlandet, og dette var jeg positiv stilt til, og jeg støtter henne forsatt angående det. Antaglig vil jeg være i førstegangs tjeneste i militæret dette året. Siden vi ser veldig mye til hverandre på daglig basis, har jeg på en måte problemer med å være fra henne (klart er det hærlig og ha alene tid, eller være sammen med venner). Vi har til tider vært mye fra hverandre, og det merkes fra begge sider av forholdet, at vi har behov for å være mye sammen. Selvfølgelig vil jeg få tid til å se henne i løpet av den stunden jeg er i militæret og hun studerer i utenlandet, men jeg føler det i hvertfall vil bli veldig tungt for meg, og at jeg kommer til å savne henne fryktelig. Det er derfor jeg går å tenker mye på det, og da står jeg med 2 forskjellige meninger om hennes ønsker å studere i utenlandet; 1) Jeg elsker henne høyt, og dermed respekterer jeg og ønsker på hennes vegne det hun vil gjøre med livet sitt. 2) Jeg liker ikke tanken med å være lenge og så langt vekke fra henne. Vi har lagt framtidige planer om hvor vi skal studere når jeg er ferdig i militæret og når hun er ferdig med sitt år i utenlandet. Med det så håper jeg på en stabil framtid med henne. Likevell er jeg bekymret for at dette kan påvirke forholdet vårt i stor grad. Jeg måtte få skrevet dette ned, og alle tilbakemeldinger mottas med takk på forhånd! - Noxnon Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg tror absolutt et år der dere driver med deres eget, men likevel er sammen og har kontakt daglig/ukentlig(?) er godt for dere. En erfaring rikere! Du skriver jo at dere har en plan for en framtid etter dette, så jeg tror dette kommer til å gå fint. Selv om det føles litt tomt noen ganger. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Takk for kjapt svar Vi får håpe på det ja, det forsatt en stund igjen... Så vi har mange gode dager forran oss. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei! Så bra at dere har det fint da, og til ditt spørsmål i parantes, må jeg si at det er hvertfall slik jeg og samboeren min har det, så det er nok helt normalt. Men jeg tror dette kommer til å gå bra, så lenge dere har god kontakt over telefon/mail og den slags, og at dere møtes av og til for å tilfredsstille eventuelle behov. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå