Bjorn94e Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei! Jeg skal snart kjøpe nye sko og tenker da å gjøre noe kreativt. I det siste har jeg sett og hørt om folk som tegner motiver på helt hvite sko selv, dette har jeg da lyst til å gjøre. Men jeg har bare funnet ut hvordan f.eks amerikanske gjør det, eller hvilke redskaper de bruker; de bruker visst noen slags tusjer eller noe sånt som heter sharpies til å tegne med: sharpies og noe som heter scotchgard til å beskytte skoene, slik at det som er tegnet ikke blir slitt vekk: schotcgard Det jeg lurer på er: hvilke slags tusjer er det jeg kan bruke (utelukkende slike som må bestilles på nett) for å få et bra resultat? Hva kan jeg bruke som en erstatning for scotchgard? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 er ikke sharpie bare vanlig filtsprit tusj? og scotchguard vanlig blank sprayoin impregnering? eller er det noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar
Bjorn94e Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 jeg har ingen anelse, hehe men hvor kan man få kjøpt dette? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 jeg har ingen anelse, hehe men hvor kan man få kjøpt dette? sprittusje er vel å få kjøpt på alle plasser som driver med skole/skrive materiell og dekkstoffet får du vel kjøpt på skoforetninger vil jeg anta. Lenke til kommentar
Bjorn94e Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 jeg har ingen anelse, hehe men hvor kan man få kjøpt dette? sprittusje er vel å få kjøpt på alle plasser som driver med skole/skrive materiell og dekkstoffet får du vel kjøpt på skoforetninger vil jeg anta. denne tusjen Disse Tror du disse ville vært bra å gjøre det med ? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvis du gidder å vente en stund på tusjene så (les/diskuter mer om DX og venting her). Vil heller gå i en bokhandel (gjerne Ark, de har mye stæsj i tillegg til bøker) og spør etter vannfaste fargede sprittusjer. Og spør etter impregneringsspray som kan brukes på dine sko i skobutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå