Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19 år, er sammen med en jente på 15.

Anbefalte innlegg

Dette er helt klart pedofili. Ikke bra. Sånt funker i vatikanet men ikke her. Prøv deg heller på moren hennes, det ville jeg gjort.

Hva er det du egentlig snakker om? :wallbash: Vet du i det hele tatt hva det innebærer å være pedofil? Ta og søk på wikipedia, eller gjør en liten research på det på google, før du uttaler deg. Herregud. Så det du mener er at hvis en mann på 24 er sammen med ei på 20, så er han pedofil? Use your fucking brain, dude. Det er bare FIRE års forskjell mellom jenten og gutten. Jo eldre man blir, jo mindre synes aldersforskjellen. Jeg (16 år) og kjæresten min på 20 har kjent hverandre i flere år og har vært sammen i over ett år, og vi har det supert sammen! :thumbup: 'Nuff said.

- J16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

davinci745, jeg sier ikke at det jeg mener er korrekt (derfor jeg la til: "Det er min fordom"), men at det er min mening/fordom. Det har seg slik at mange deler mitt synspunkt på saken. Derfor vil mange (hvertfall alle jeg kjenner) se negativt på slike gutter.

Ser absolutt det Nikken og aksepterer uten tvil at det er ditt synepunkt. Jeg på min side prøvde å få frem hva jeg mener er feil med det synspunktet og hva jeg er enig i.

Alle må selvfølgelig få mene hva de vil, men jeg synes også det er viktig med andres synspunkter på ens egne meninger, så lenge disse synspunktene begrunnes grundig.

Såkalt konstruktiv kritikk

Endret av davinci745
Lenke til kommentar

Akkurat nå er aldersforskjellen på 4 år litt stor.

Om 4 år er den helt grei.

Et forhold tar mye tid, og kan kanskje komme i veien for andre ting.

Som utdanning.

Er jo litt avhengig av hvor voksne dere er da.

Om dere klarer å fokusere på andre ting samtidig.

Så personlig ville jeg sagt at 'bare venner' ville være det riktige men vanskelige valget.

Spesielt vanskelig i den alderen, mens hormonene styrer som verst.

Lenke til kommentar

Her kan det virke som noen bare skriver for å provosere. Tør jeg oppfordre til å la være å svare på slike innlegg?

Bingo!

Jeg har slettet noen opplagte trolleinnlegg og svar på disse. Det jeg har latt stå står fordi det faktisk fikk frem noen gode svar.

La vær å svare på innlegg som opplagt er skrevet for å provosere. Rapporter dem heller så vi kan ta oss av dem.

Kan i nevne i samme slengen at vi faktisk har en liten fasit på det lovlige aspektet i tilfeller som dette og saken er den denne typen forhold ikke vil være straffbart. Selv ikke ved sex. Loven er der for å beskytte barn mot overgrep, ikke for å hindre tilnærmet jevnaldrende å ha samtykkende sex ;)

Tilbakemeldinger skal som vanlig tas på PM og ikke i tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...