hissimann Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Heisann jeg har lagt inn Windows 7 64 bit på pc`n, fra vista. Det jeg da lurer på, kan jeg trygt slette vista? som har lagt seg i en mappe kalt "windows.old" Der ligger også alle gamle program filer, de er heller ikke i bruk så vil bare bli kvitt alt. hadde vært fint og å fått svar, tar opp så mye plass =) Mvh: Fredrik Endret 17. april 2010 av hissimann Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Så sant du ikke skal ha noe fra den mappen tro JEG du kan slette den. Jeg har hvertfall gjort det tidligere uten at det har påvirket systemet på noe måte. Edit: Eller vurderer å gå tilbake til vista. Endret 17. april 2010 av Kuffe 1 Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Okej, takk for svar Vista går jeg i alle fall ikke tilbake til, hehe Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Okej, takk for svar Vista går jeg i alle fall ikke tilbake til, hehe ikke jeg heller, men jeg synes vista var en stødig og bra OS som jeg trivdes godt med og var mye bedre enn sin rykte og XP. men win7 er tross alt en bedre OS. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 windows.old kan alltid slettes, ingen problemer. Men husk å ta kopier av dokumenter etc om du har det liggende da, for mine dokumenter (bilder, musikk) etc ligger også i den mappen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 ikke jeg heller, men jeg synes vista var en stødig og bra OS som jeg trivdes godt med og var mye bedre enn sin rykte og XP. men win7 er tross alt en bedre OS. Samanlikna med Windows 7 er Vista berre møkk. Bedre enn XP var det ikkje, meir fancy kanskje. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er vel en DEL mer funksjoner i Windows 7 i forhold til XP da. XP krever kanskje mindre (både plass og minne), men husk det er 9 år gammelt. Ting har forandret seg en del på 9 år. Jeg kunne aldri gått tilbake til XP på en pc jeg bruker til daglig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå