Dweagord Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) hei , skal kjøpe ny pc snart og siden jeg er utrolig glad i spill som Rappelz og WOW, så trenger jeg en pc som kan kjøre litt men ikke for mye. Jeg bryr meg ikke om stasjonær eller bærbar (helst bærbar) Må være 5000 og nedover. Noen Forslag? Endret 17. april 2010 av Dweagord Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvis du skal spille så er det spørsmål om hvor dårlig ytelse du kan klare deg med. Under 5000kr så er det vrient å finne noe som kan kjøre wow med annet enn low innstillinger,i tillegg så kan man ikke forvente å kunne skru på noen av de avanserte grafikkinnstillingene som gjør spillet spillbart. Hvis du selger katta di eller mora di for 995kr så kan du få en Packard Bell EasyNote TJ75-724 ENTJ75JO724NC pris 5995kr som har en god cpu og ett godt grafikkort som takler wow og de fleste nyere titler uten problemer. Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Hmmm.. det er sant ! Jeg har noe paintball utstyr liggende på loftet , ikke så gammelt heller så dette kan nok selges! For ca. 3000 BTW. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det finnes maskiner med dårligere grafikkort enn 5650 kortet som sitter i denne maskinen, problemet er at de er priset alt for dyrt og ofte koster mer enn denne modellen fra Packard Bell som faktisk er ett skikkelig råskinn. Tilsvarende modeller fra andre leverandører koster minst 1000kr mer. Maskinen har gjort det veldig bra i tester men jeg føler at det er riktig å si at den kan ha ett problem med en statisk pipelyd fra lydkortet, det er en egen tråd her på forumet hvor denne modellen blir diskutert, og der er det denne lyden som blir trukket frem som negativt for noen. Personlig så heller jeg litt dit at ok den har en pipelyd, men til den prisen så kan man nesten ikke klage. Mange sier også at den er fullt levelig såfremt man ikke har flaggermusører. Til info så er lyden også kjent fra langt dyrere modeller også. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Alternativ: Acer 5740G Også en maskin som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Håper jeg ikke hijacker denne tråden nå, men er det noen som har et forslag til stasjonær? Har planer selv om å kjøpe noe i denne pris-klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå