Kinxy55 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har fått dette kortet, kan dette moddes til noe som helst ? til 9700 eller noe som helst ? Er det noe jeg kan 'fikse' på dette ? Takk Lenke til kommentar
trumic Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 det kan ikke moddes. Det eneste som du kan gjøre for å øke ytelsen er overklokking, men da må biosen først flashes. Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Ok, takk, men du ; Vet du om noen sider hvor de har gjort dette eller testa det ? Slik at jeg kan få se hvor mye forskjellen blir... 8) Lenke til kommentar
CD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Fremdeles angrefrist på det kjøpet eller var "fikk" bokstavelig ment? Har du angrefrist så bytt det til et 9500 non PRO. Da sparer du noen kroner fordi non pro kan softmoddes til PRO og om du velger et Shapphire får du med et overklokkings program. http://www.maxdownloads.com/~ian/wizzard/ Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Faen Jeg har fått det da! Men ytelsen er jo MEGET bra uansett da!!! Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Hva vil det si å flashe BIOSEN ? Hvordan gjør man det ? Hvor mye økning oppnår man ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå