IHASBOKK Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Startet for en uke siden. Hadde fryktelig vondt i øret. Det væsket og var "tett". Jeg hørte 20% på øret. Nå har væskingen gitt seg og jeg hører bra. Men når jeg er i aktivitet(løper etc) Så popper øret hele tiden.Popper som når man flyr f.eks. Da må jeg gjespe for å unpoppe øret. Utligne trykket. Noen tips? Hvor lang tid kan det ta før dette gir seg. Er bekymret. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Betennelse anyone? Eller kanskje trommehinnen din har sprukket. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvis det væsket, skal du ikke se bort fra at det gikk hull på trommehinnen. Denne vokser sammen av seg selv på ganske kort tid. At du fremdeles får dott i øret kommer av at det fremdeles er en betennelse i øret. Gangen som forbinder innerøret med svalget er hovnet tett slik at du hele tiden må utligne trykket manuelt. Hvis du ikke ser bedring på den 10.dagen etter det startet, bør du henvende deg til legen. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 takk for bra svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå