Gå til innhold

[Løst] LF RAF (RECRUIT-A-FRIEND) - PARTNER


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Ettersom alle mine venner enten hater WoW, eller har en account med en eller flere lvl 80s, har jeg ingen jeg kan rekruttere til "RAF"/Recruit-A-Friend. Derfor søker jeg her!Enten du er erfaren, eller helt ny til spillet er dette ikke et problem.

 

Personlig spiller jeg på Kazzak EU PvP, hvor jeg har en 80Rogue med relativt bra gear, og en 80Druid med ynkelig gear:P

 

Jeg kunne tenke meg å lvle minst en(gjerne flere) characters, og tenker på å lvle Shaman, Priest, Warrior eller Paladin.

 

Siden jeg allerede spiller på Kazzak, er medlem av en guild, og har en del venner der håper jeg at vi kan spille her. (Helst Horde, men Alliance er ikke et problem.)

 

Du bestemmer hvor fort vi lvler, og på hvilken måte (instancer, BG, quests, etc).

 

Angående spilletider er jeg ganske fleksibel, men jeg går på skole, og er derfor utilgjengelig i vanlige skoletider.

 

Hvis du er interessert i voice chat: Skype, Vent, TS etc. går dette bra. Jeg har en vel fungerende mic.

 

Hvis du er interessert, eller lurer på noe kan du adde meg til MSN/sende en mail til: [email protected]

 

ELLER

 

Kontakte meg in-game på Sbfailz (Kazzak PvP EU, Horde)

 

 

BTW; Jeg kan supporte oss med boosts i tillegg til gull til skills, gear, mounts, proffessions etc:)

Endret av sjurb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en stund siden eg har spillt wow så kanskje dette hadde vært noe for meg? :D

Har funnet en å RAF'e med nå, så jeg er desverre opptatt:) Takk for vist interesse uansett:)

 

Litt offtopic, men du burde iofs holde thread oppdatert om slikt:P

Her svarte en person 4 min etter du bumpet , og da hadde du ingen anelse om at du var tatt ?:D

Anyways, GL med RAF^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...