Amens Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har kjøpt meg ett Asus Raedon ATI 5870 kort og satt det inn i maskina. Når jeg så skrudde den på, begynnte det å pipe intenst. Jeg skrudda da av maskina igjen ganske så radigt...PSU Kortet har to strøminnganger for PCI-E, jeg har bare brukt den ene. Har en Corsair 650w PSU. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har du puttet i begge strømkablene som skal inn i skjermkortet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei. Du kan jo begynne med å koble i den andre strømkabelen da skjermkortet trenger den for å fungere så får du komme med en update på problemet når det er gjort Mvh Mr.A Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Har du puttet i begge strømkablene som skal inn i skjermkortet? Nope, bare en PCI-E plugg er plugget i... Det skal tydeligvis være to... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvis du synes det er tydelig at det skal være to hvorfor prøvde du ikke bare å plugge i den andre ledningen før du lagde en tråd ? Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Hvis du synes det er tydelig at det skal være to hvorfor prøvde du ikke bare å plugge i den andre ledningen før du lagde en tråd ? Fordi jeg er naturlig blond... Det er en overgang med med to hvite 3 (ser ut til at de kobles i 4 pins kontakter) skal jeg evt koble overgangen i begge? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Skall være med 2x av denne, se bilde under. På 650W psu. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Kan du ta et bilde av det, for jeg skjønner ikke helt hva du mener med det, det burde være så lett som å plugge to 6pin pci-e strømkontakter eller en 6pins og en 8 pins pci-e kontakt fra PSU til skjermkortet. Mvh Mr.A Endret 17. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Om det er Corsair TX 650 w du har det den 2x6 pins PCI-e kontakter du kan bruke. Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Har funnet begge PCI E og koblet dem til. Skal det være trygt å skru på maskina igjen nå uten å risikere trommehinnene? Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 NEW CPU installed! Please enter Setup to Configure your system. Chassis intruded! Fatal Error... System halted Ingen pipelyd hvertfall, men nå dukker den feilmedlinga opp... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Du kan prøve å resette BIOSen... Ta ut det runde batteriet på HK og sett det inn igjen.. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bare gå in bios save and exit. Kommer det funke Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Høres ut som en god ide. Ser ut som den vil boote når, men den har problemer med å finne den disken jeg har OS på. For vel bare plugge ut alle andre og prøve igjen. Takker så mye for hjelpen hittil folkens! Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Da inn bios sette disken så os ligger så første hdd (så den booter fra den) Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Der kom jeg inn i OS, men har plugget fra alle andre disker... Da fikser jeg nok resten selv. Urk, en smålig allergisk mot støv og da er ikke data verdens lureste hobby... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Benytt anledningen mens du er der inne, til å støvsuge. Lenke til kommentar
Amens Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Damn... Fikk instalert driveren, så reboota jeg og nå er skjermen sort... Viser alt til og med load skermen i windows 7, også blir det sort. Lenke til kommentar
Amens Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Da funka alt^_^ Tusen takk for all hjelp! Måtte bare rydde litt i gamle drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå