Gå til innhold

Organisering av kontakter til Android / HTC Desire

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg sende alle kontaktene mine fra gamle telefonen min til google?(har nokia 5800) det er da gmail det lagres på ikke sant?

Den måten hørtes veldig ryddig ut, så kan jeg redigere å fikse alt klart på pcen, før jeg starter opp desireen min første gang =)

En annen ting, vil alltid alle facebook kontakter stå i "telefon lista" når man bruker "telefon" på den nederste linja på startskjermen? Er ikke alle facebook venna mine jeg gidder å ha på mobilen.

Dette gjorde jeg (på min 5800) gjennom å koble meg på på gmail via exchange. Da kan du velge å synce kontakter, noe jeg gjorde. Det ble litt rot jeg måtte rydde i, og jeg tror et eller to nummer ble borte (her er jeg dog litt usikker, for jeg husker ikke helt hva som lå på telefonen og ikke). Men det fungerte stort sett veldig greit.

Edit: Sansynligvis har jeg klart å slette de nummerene selv i "oppryddingen" min, men kan ikke sverge på at det skjedde.

Endret av znophy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp skaffet meg HTC Legend, og de facebook nummerene irriterte meg skikkelig.

Men jeg fant ut hvordan man fjerner dem på en kjempe enkel måte.

Gå til alle programmer og så innpå "Oppsett" der krysser du på det du vil ha. På en av de siste punktene kommer det opp "sosiale nettverk" der står det et punkt om facebook, bare kryss ut det med facebook,så er alle facebook kontakenes nummer borte :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En annen ting, vil alltid alle facebook kontakter stå i "telefon lista" når man bruker "telefon" på den nederste linja på startskjermen? Er ikke alle facebook venna mine jeg gidder å ha på mobilen.

Bumper denne jeg for jeg har samme problem. Har huket av for at kun google kontakter skal vises, men facebook kontakter dukker opp via nevnte telefon meny neders. .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fant ut at google var greieste måten å ha kontroll og redigere med. Først sendte jeg alt fra gammel telefon til google via sync, så ryddet jeg i google contact og slo sammen det som måtte slås sammen, slettet alt fra sim og satte inn i ny Desire.

Facebook ble deretter koblet i telefonen til riktige google contact. Ingen kontakter er sim-kontakter eller telefonkontakter, dermed har jeg backup av alt også.

K

Hvordan kan jeg sende alle kontaktene mine fra gamle telefonen min til google?(har nokia 5800) det er da gmail det lagres på ikke sant?

Den måten hørtes veldig ryddig ut, så kan jeg redigere å fikse alt klart på pcen, før jeg starter opp desireen min første gang =)

Lenke til kommentar

Hei. Har hatt Desire i 1 mnd. funke greit men lite batt. kapasitet.

1.Kjører synk på tlf via pc og alt går greit. Så går jeg på kontakter og ordner opp i kontakter for det er noen som er dobbbel og non som er med fornavn og noen med etternavn, spleiser dem alle og rydder opp. Men når jeg da tar ny synk skjer det samme igjen, dobbelt og med fornavn og etternavn på nytt igjen, går da en 2-3 timer for å rydde opp i 780 kontakter.

2.Går det og få ordnet i kontakter med pc og i kontakter på pc på HTC desire.

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...