NeEeO Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Hei, jeg lurer på om jeg må betale for å sende registreringa(Med frimerker), eller betaler de...men her er den: http://cache.lego.com/upload/contentTemplating/ClubLEGOMagazine/otherfiles/2057/upload1145FDC4-31FF-4547-B55A-C73D281D724A.pdf Endret 17. april 2010 av Unitedman Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 *Medlemskapet kan kun sendes til adresser i Norge. Club medlemskapet er gyldig i 2 år og du vil få kommendeutgaver av LEGO magazine fritt tilsendt. Medlemskapet kan sies opp når som helst. Venligst noter, at leveringstiden er opptil 3 måneder. Sier ingenting om porto, så jeg regner med at de gjør det for å selge produkter. Ser ut som det er helt gratis. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Men, må jeg betale med frimerker for å sende den registreringa?? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ser ut som det ja. Men ærlig talt så er det bare snakk om småkroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå