Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Corolla 96 (E10) , hvor mye er den verdt?


peace2

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 96 Corolla 228 000 km (3 eiere siden 96) (kjent for E10 3dr) bilen er sånn "vanlig brukt" har noe rust ved hjulbuer og noe under bilen (ikke det farlige),vet at det kan fjernes totalt etter noe behandling ;P , motoren går fint å alt virker , bassannlegg er ferdigkobla osv... (300w) legger noen bilder, trenger egentlig tips om verdi osv;P

 

Minus med bilen:

- Det kan høres som platene mellom eksosrør og karoseri er litt løse , dem lager lyd ved lav turtal ...

- Rust her og der som sagt ;P

- Mulig det er andre småting men ikke noe jeg kommer på nå;P jeg vet at det var noe tull med bensintank beltene at dem hadde løsnet pga senking (noe jeg har fjernet) (bildene med sorte felger har senking )

- Bilen ble helakkert av forige eier , fra rødt til hvitt , fargekode er ikke tilgjenglig. lakken er ikke gjennomført invendig ( når man åpner dører , bagasjerom / panser er det rødt, noe forige eier menta var kult på en eller annen vis;P )

- Etter at jeg lakkerte de sorte plastikk fangerene forran å bak i hvit farge merker jeg at lakken min er noe dårlig iforhold til resten av bilen , noe av lakken løsner ved bilvask hver gang så det blir sorte flekker der lakken løsner... ( kan seff gjeres profesjonelt ot noen $ , ikke noe jeg gidder;P )

 

pluss:

- Bilen er ikke vrak heller , kjørbar å alt funker som d skal :)

- Den går noksåfort til å være 1,3 L (veier ikke mye) lett å holde seg på 100-120

oppoverbakker.

 

trenger noen forslag om salgspris ;P uten å lure/bli lurt =)

post-81752-1271517447,4636_thumb.jpg

post-81752-1271517469,3603_thumb.jpg

post-81752-1271517492,3264_thumb.jpg

post-81752-1271517516,8301_thumb.jpg

post-81752-1271517561,3567_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre gått et stykke. Har du fulgt servicer de siste årene? Vært flink med å skifte slitedeler? Den 300 watts subben har omtrent null å si, det er svakt, og bruktverdien er kanskje på 600 kroner.

 

Regner med du kan få en pris fra underkant av 20'000 til rundt 30'000.

 

Så,

EU-godkjent, fulgt nesten alle servicer:

28'000,- prisanslag

 

EU-godkjent, ikke vært på service de siste par årene, ukjent hvor lenge siden det er siden slitedeler er skiftet:

18'000,- prisanslag

Lenke til kommentar

Bilen må inn på kontroll snart...

Har kikka på forskjellige biler der ute;P

Regner med å sette den for rundt 18 k /pris justeres etter hvor mye rep. vil koste for å ha den godkjent for nye 2 år .

Takk for tilbakemeldinger! :)

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...