Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man om en sjenert jente liker deg?

Anbefalte innlegg

Hei, takk for tipsene :cool:

Jeg kan jo si at jeg har vært en sjenert gutt... Jeg har vært stormforrelsket i en jente i et rundt et halvt år... Jeg var nesten akkuræt som du har beskriver det. Så på henne i timen, blir litt flau hvis hun spør om noe. Jeg tørr ikke å spørre hun om hun liker meg, fordi hun er litt sur på meg fordi når hun ga meg nummeret hennes (hun gir nummeret til alle i klassen) så spammet jeg. Jeg måtte slette og hun var dritsur. Og når de "kule" guttene fant ut av det mobbet de meg for det :'(.Nå er litt av forelskelsen gått vekk men er fortsatt litt forelsket i henne. Jeg trenger noen tips for å gi inntrykk på henne. Jeg er heller ikke så veldig "fin" kan man si, så det må være noe utenom utseende.

Hilsen en Anonym Gutt fra Bergen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk av felles venninne ble nevnt her. Noen som har tips til hvordan det kan gjøres på en diskret måte?

Enten for å finne ut av om hun er interessert, eller for å hinte veldig forsiktig at jeg er interessert, i håp om at hun kanskje hinter videre til den aktuelle venninnen.

Postet av anonym: bfbf9ea3370ad7c726fd75f9763dc6af

Lenke til kommentar

Tja. Jeg er en sjenert jente som har vært avstands-betatt av en gutt på studiet mitt i ca et år nå.. Og jeg tviler på at han i det hele tatt vet at jeg eksisterer. Hehe. Jeg føler egentlig selv at det nærmest står i pannen min, jeg ser jo rimelig mye på han og sånt.. (Det hørtes litt fælt ut) Men det er jo ikke noe annet enn det som allerede er nevnt i tråden. Flytter blikket kjapt vekk om han skulle se hitover osv.

Han er kanskje like sjenert som deg ;) . Ta initiativ!

Lenke til kommentar

Bruk av felles venninne ble nevnt her. Noen som har tips til hvordan det kan gjøres på en diskret måte?

Enten for å finne ut av om hun er interessert, eller for å hinte veldig forsiktig at jeg er interessert, i håp om at hun kanskje hinter videre til den aktuelle venninnen.

Postet av anonym: bfbf9ea3370ad7c726fd75f9763dc6af

Ta kontakt med hun du er interessert i tror det kommer til å funke best :) .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var alltid veldig sjenert, og den gang jeg var forelsket i andre enn han som er min mann nå, pleide jeg å se vekk, rødme, fikle med tøyet, trekke meg unna situasjonen. For de som ikke kjente meg ville det nok ha sett ut som jeg ikke var interessert når det motsatte faktisk var tilfellet.

Lenke til kommentar

Dette er fra boken "Body Language" av Alan Pease, ikke noe jeg selv har registrert fra det virkelige liv.

-at kroppen peker mot deg, især føttene

-fikler med håret når hun snakker med deg

-øynene og ansiktet generelt "åpnes opp" mer enn normalt

Går man etter slike tegn, finner man seg aldri en kjæreste.. om ei jente har følelser for en, ser man først når man prøver å bli kjent, tar kontakt, evt flørter og ser på responsen. Eventuelt snakke med veninner av henne. Å se etter hvordan føttene står blir for meg kun dumt og ulogisik!

Mitt tips uanett om jenta er sjenert eller ei, ta kontakt og prøv å bli venn med henne, få henne til å føle seg trygg på deg. Deretter skal resten gå av seg selv med flørting osv. Uansett hvor sjenert ei jente er, så kommer hun til å sende en sms eller skrive til en på face, altså tar kontakt. Flørter du og får god respons, er det bare å hoppe i det, har kun to utfall uansett. Fail eller score. Vet ikke helt sikkert før man prøver.

Finn egne måter å flørte med jenter på, måter for å finne ut hva de tenker elelr føler, lære å tolke signaler selvstendig. Funker åsåm for meg, mye bedre enn å se om hun klør seg i håret eller hva som nå enn står i disse bøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...