Chaos8749 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Heisann! Jeg spiller gitar og bruker Guitar Pro 5.2 når jeg skal lære nye sanger. Da går jeg på www.ultimate-guitar.com for å laste ned guitar pro tabs til forsjellige sanger. Lurer på om det finnes andre slike sider hvor jeg kan laste ned sanger til Guitar Pro. Jeg vet om www.911tabs.com men denne siden er den samme som Ultimate-Guitar.. Noen som hvet om andre nettsider som disse? Leter også etter Guitar Pro tabs til Amorphis - My Sun sangen om noen hvet om en plass å finne denne! Takker for all Svar! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 911tabs er ikke den samme som Ultimate-Guitar. Den samler tabs fra kjempemange forskjellige sider, men det går mye i de samme som Ultimate-Guitar. Tror forresten det ikke finnes noen tab av My Sun ute på nettet enda.. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg bruker http://www.guitarprotabs.org/ Finner ikke absolutt alt der, men kjekk er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå