Bliv1n Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hei, ble sørpefull i går, noe som resulterte i at lommeboken min er borte. Skal kjøre bil i dag, men har jo da selvsagt ikke noe førerkort, siden det lå i lommeboken. Får ei heller tak i noe midlertidig førerkort, siden trafikk-stasjonen er steng. Hvor dyrt er det å kjøre uten førerkort, om jeg skulle bli tatt i kontroll? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Politi/lensmann kan også utstede midlertidig kjøreseddel. I det minste gjorde de det for meg en gang på 80-tallet. Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Du får 750 kr i bot og kanskje en prikk på førekortet hvis du blir tatt uten å ha det med Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Midlertidig førerkort som er gyldig sammen med legitimasjon med bilde fås hos politiet på ca ett minutt. Du får ikke "prikk på førerkortet" for å ha glemt førerkortet. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ble du "sørpefull" kvelden før burde du vel la bilen stå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå