Meh. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Her kan dere poste bilder og diskutere alt som har med Corsair sine kabinetter å gjøre Jeg tenkte det kunne være greit å ha et slikt sted for oss som har Corsair-kabinetter. Her er et bilde av mitt 800D-kabinett selv om hele riggen er under oppgradering (se Dark Revolution) Endret 17. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så var det baksiden da? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Baksiden av kabinettet mitt er fylt med en god del ledninger som nesten ikke får plass. Bare jeg toucher så vidt borti panelet løsner det Jeg kan se om jeg får tatt et bilde eller to i løpet av dagen Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Vurderer å skifte til større kabinett, da mitt Chieftec Dragon midi er blitt for trangt. Forøvrig et kabinett jeg Har vært kjempefornøyd med. Synes 800D kabinettet er griselekkert .. bortsett fra sidevinduet, da. Hvor mange hdd Kan man presse inn i dette kabinettet? Noen Som vet om http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330006 får plass øverst i fronten? Eller en annen løsning. Det MA se bra ut! De to nederste plassene skal romme en dvd og en Bluray-stasjon. Mange discer, kjølig å stille er Viktig. (Intet er umulig) Setter stor pris på tips: p Endret 18. april 2010 av rwaters Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Om du vil slippe sidevindu kan du enten gå for 700D eller kjøpe en sidedør uten vindu Det er totalt plass til 6 harddiker Endret 18. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Takker for svar. Sidedøra kommer på 63 $ inkl frakt. Med et så stort kabinett må det gå an å få presset inn flere discer. Likte hotswap-løsningen Endret 18. april 2010 av rwaters Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Ja, det er nok fult mulig å få plass til flere harddisker, men det er kun plass til 6 stk fra før av Selv har jeg bare en harddisk i mitt til nå, men jeg regner med å få skaffet meg noen flere etter hvert. Endret 18. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvis Silverstone CFP51 disc-kabinettet passer øverst i toweret, så er vi oppe i 9 discer Det er viftekjølt.. er litt redd for at det kanskje bråker mye. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Er ikke 6+4=10? Endret 18. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du har så rett... tror jeg skal gå å få tilbake skolepengene mine Lenke til kommentar
Ojnikola Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Her er noen bilder av kabinettet mitt Er god plass å boltre seg i Så det mulig det blir oppgradert med vannkjøling senere Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Dette var berre lekkert Og rent og ryddig.. Lurer på om noen har prøvd å støydempe dette kabinettet. Er det plass til støydempingsmatter innvendig?, ev. på sidepanelene? Lenke til kommentar
Ojnikola Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Om det er plass til støydemping vet eg ikkje men det vil eg tro Her er enda et bilde etter eg har fiksa på kablene litt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Det ble pent med sleeva kabler! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har også ett 800D kabinett.. helt nydelig! aldri hatt så god plass! Lenke til kommentar
Juji Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ekstremt tidy, ser ganske fint ut Eneste jeg ikke liker med dette kabinettet er hotswappen foran, folk kan jo liksom bare nappe ut diskene dine Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Men nå er det vel meningen å ha kabinettet stående hjemme, der ingen andre enn de du tillater det kan "fikle" med PC-en din. Det jeg synes er litt synd med kabinettet er at "alt" er så gjennomtenkt og gjennomført, så det er færre ting å casemode Da jeg skaffet meg kabinettet var jeg ikke klar over enkelt det kan være å casemode, så jeg gikk for det som var flott og gjennomført Endret 5. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Imponert over at ingen av dere i tråden faktisk utnytter dette kabinettet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Kan du utdype det der litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå