Gå til innhold

Hva skal jeg ha i gymmen? TRENGER HJELP.

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg skal styre gymmen på skolen til Fredag, men vet ikke hva jeg skal ha. Jeg skal styre timen i lit over 1 time, og får karakter. Har dere tips til meg ? Det kan være morsomme leker til harde økter. Jeg trenger virkelig hjelp. Har dere bra nettsider ? skriv under. Vær så snill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha akkurat det samme på mandag (sammen med to til). Vi skal ha litt løping til oppvarming, samt "Snipp og Snapp", om du vet hva det er. Hoveddel skal vi ha styrketrening, med flere poster, og uttøying til slutt.

Jeg tenker å ha oppvarming som løping jeg og (med sånne bevegelser). Ja, jeg vet hva snipp og snapp er, men mange i klassen har brukt det og styrketrening så jeg tenkte å ha noe som de andre i klassen ikke har hatt før. Det er jo kjedelig å gjøre det samme på gymmen hele tiden. Og jeg er jo en av de siste som skal ha gymmen... meste parten er "brukt" før.. så det er derfor jeg trenger tips.. :) Men takk for din svar :D

Lenke til kommentar

Finn på noe nytt. Noen i klassen lagde et + (pluss-tegn) av benker med 5 erteposer i hver del/sektor, og delte opp kassen slik at det sto like mange personer i hver del/sektor. Konkurransen gikk ut på å anskaffe flest erteposer.

Hmm... Det hørtes bra ut! :) Tusen takk for tipset, og lykke til i morgen! (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...