Gå til innhold

amd 965 eller i5 750 ?

Anbefalte innlegg

Jeg ville uten tvil gått for 1090T. Har lest 12-15 tester rundt omkring nå, og alle viser at amd X6 matcher alle i5/i7 quads. Da har du også en fremtidsrettet pc, som vil henge med lenge.

henge med lenge er vel litt feil?!! om 3-5 år klarer ikke den pcen å kjøre noen av de spilla som kommer, bare se hvor fort DX osv kommer, skal du få mkasa ut alt må du bytte en gang i året omtrent (vel, setter det litt på spissen, men allikavel!). se på en pc som er 4 år gammel som var det råeste den gang, min spiser sånne tester som den sliter med til frokost... :p så uansett åssen pc du kjøper nå vil den være utdatert om noen år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X6 kommer til å henge med lenge, DX kommer an på skjermkortet... Selv sitter jeg på en 5600+ kjører alle nye spill som feks STALKER COP, Cryostasis og til og med GTA4 går greit.. Tror nok jeg må gå for en X6, men sa det samme da 965 kom også :p

Endret av SVD
Lenke til kommentar

Enkelt valg.

Kjøp phII x6 1055t.

- mer bang for buck

- sokkel på hovedkort kommer garantert til å vare lengre enn 1156.

- viktig for å opprettholde konkurransen i markedet. Vi trenger AMD.

- bare homoer og mammagutter kjøper Intel!

Case closed!

Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil gått for 1090T. Har lest 12-15 tester rundt omkring nå, og alle viser at amd X6 matcher alle i5/i7 quads. Da har du også en fremtidsrettet pc, som vil henge med lenge.

henge med lenge er vel litt feil?!! om 3-5 år klarer ikke den pcen å kjøre noen av de spilla som kommer, bare se hvor fort DX osv kommer, skal du få mkasa ut alt må du bytte en gang i året omtrent (vel, setter det litt på spissen, men allikavel!). se på en pc som er 4 år gammel som var det råeste den gang, min spiser sånne tester som den sliter med til frokost... :p så uansett åssen pc du kjøper nå vil den være utdatert om noen år.

Men nå har amd sagt at bulldozerarkitekturen skal funke på samme sokkel,så det lucky sier er helt rett egentlig. Endret av jallanissen
Lenke til kommentar
- bare homoer og mammagutter kjøper Intel!

Bare fanboys skriver sånt tull :)

Hehe... Den var mest ment som en spøk... Men de to andre poengene er jeg veldig opptatt av. AMD gjør en god jobb og fortjener oppmerksomhet. De har ikke ubegrensede midler til forskning slik Intel har. Derfor ligger de en generasjon bak.. Dermed må vi hjelpe dem med å komme videre slik at konkurransen blir opprettholdt. Dette gjelder også andre valg jeg har som forbruker.. så jeg kan vel knappt kalles en fanboi.

Det at det er ufattelig mye bedre rent økonomisk å velge AMD sett gjør jo heller ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...