Janvold Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har nettop instalert Battlefiled Bad Company 2 nå, og det vil ikke starte opp. Det "begynder" men så avslutter det seg bare, hva er det som gjør dette? Noen som har svar? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hva slags maskinvare har du? Har du oppdatert skjermkortdriveren? Prøv også å høyre-klikk og velg "Kjør som administrator", hvis du har Windows Vista eller Windows 7. Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er et problem med config filen din. Hadde samme problemet når "resolution" var set høyere enn hva skjermen støttet. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 det er også viktig at du kjører både steam OG Bc2 som administrator. ikke bare BC2. da får du se ping på alle servere og du slipper CTD. dette hjalp for meg iallefall. nå går det 100% feilfritt Lenke til kommentar
Janvold Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hei igjenn! Broren min kom hjem og hjalp meg med dette problemet. Har fått til og starte spille ogsånt. Men når jeg skal spille online får jeg ikke logga inn. kommer så langt til at jeg må skrive inn serial key, det kommer bare at den allerede er i bruk. Er det den keyen som jeg brukte når jeg instalerte spille jeg skal bruke? Er det noen plass jeg må registrere meg? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå