aben Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor kan jeg finne programmer som kan ta opp og legge vanlig musikk fra cd over til mp3 på maskinen min? Har endel cd`er jeg skulle lagt inn på maskinen men finner ingen programmer som kan konvertere musikken til mp3. Takk for hjelp.. -A- Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 www.dbpoweramp.com Etter min mening den enkleste og mest funksjonelle "rip-er'n" jeg vet om(+ at du kan laste ned nye codec's fra siden dem's sånn at du kan konvertere/rippe til andre format) fjortis-konklusjon/oppsumering: dbPoweramp ruuuls!!! Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg bruker ett program som heter CDEX og tror det er 1.40 versjonen som er her nå, ta å kjør ett søk etter det, tipper du vil finne det lett, om ikke er det bare å ta kontakt så skal jeg sende det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 www.dbpoweramp.com Prorgammet kobler seg til en database, sånn at du slipper å fylle inn tittel, artist, ID3 tag osv. Og lyden på mp3ene blir veldig bra. Tar ca 8 min å rippe en cd med min maskin, hvis cden er uten hakk. Med hakk kan de ta betydelig lenger tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå